DiskusJon Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) . Endret 25. januar 2008 av DiskusJon Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 1: Mener at jeg så en eller annen fisk som lot seg tørke i månedsvis for så å svømme videre når vannet kom tilbake til sesongen.. (Discovery, for en god stund siden) 2: Teller det å fake sin egen død..? Er vel flere dyr som later som om de er død for å unngå å bli jagd..? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er det ikke en lakseart som har et livsløp der de kommer tilbake til plassen der de ble født for å gyte, for så å dø? Klarer hvaler gjøre det samme i havet? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Biologisk sett er den eneste grunnen til selvmord hos dyr når et dyr ofrer seg for å redde slektinger, slik at det tilsammen eksisterer flere gener(genene til dyret som tar selvmord) av det utfallet enn om dyret ikke ofret seg. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har opplevd flere ganger at katter ønsker å ta livet sitt. Sikkert pga kjærlighet. Når jeg ser en katt langs veikanten så venter han til jeg er veldig nærme så spretter den over veien. Men med min spreke reaksjonssans så har det ikke gått gale enda ::) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er ikke selvmord, kattene tror bare at de er raske nok til å springe over veien. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Risikosport for katter. Så det var en her oppe som sa at lemen ikke begår selvmord, men jeg kjenner noen som har sett en gigantflokk med lemen marsjere utfor en kant og rett ut i havet.. Det trenger jo ikke bety at det skjer ofte, men det skjer jo innimellom tydeligvis Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) . Endret 25. januar 2008 av DiskusJon Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette er nok en myte.. Linky Ja, men man må ikke glemme at mange myter har rot i virkeligheten. Er vel noen som har sett det en gang før i tida da. Jeg vet hvertfall om én gang det har skjedd. Kan ikke tro det var den eneste Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) lemen begår masseselvmord Endret 29. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Et lite avsnitt fra linken over: "Men å si at disse begår selvmord, blir nesten som å si at de som blir drept i påsketrafikken er selvmordere." Altså tar ikke lemen selvmord på den måten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå