Gå til innhold

Eternal Darkness

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eternal Darkness er ikke skummelt hele tiden, men noen ganger er det så utrolig mye skumlere enn noe annet på markedet.

I tillegg kan man blir rimelig forstyrret av å spille det for mange timer i strekk. Særdeles ubehagelig kan det faktisk være. Men... på en god måte... :wink:

Lenke til kommentar

Det spillet er temmelig bra gjennomført! Du blir etterhvert litt smålei av å styre med de formlene.. jeg ble det iallfall.. men selve spillfølelsen er unik! Og ja, så er det temmelig spooky innimellom.. du må splle id et i mørket, alene, og med bra lyd.. :)

Lenke til kommentar

Eternal Darkness er heftig bra!

Det er ikke bare dreping, skyting, kvekking, skremming osv. men også ting du må løse, bruke spells osv!

Enkelte ganger er det heftig skremmende. For ikke å nevne badekaret, hodet som følger etter deg i gangen i øverste etasje i huset (eller noe sånt), så er det heftig kult med sanity effektene! - :yes::yes:

Lenke til kommentar

ethernal darkness er jævlig bra laget og utrolig skremmende noen ganger men slår ikke kongen :woot: Resident Evil :woot:. den mixa blandingen av skrekken og historien gjør spillet til et av de beste spillende jeg har spilt i historien (en god del spill det ja).

Lenke til kommentar
ethernal darkness er sinnsvakt bra laget og utrolig skremmende noen ganger men slår ikke kongen  :woot: Resident Evil :woot:. den mixa blandingen av skrekken og historien gjør spillet til et av de beste spillende jeg har spilt i historien (en god del spill det ja).

Etter som jeg har hørt er Resident Evil bare et sånn skyte, drepe spill.

Tar jeg feil eller...?

Btw...hva er historien i RE?

Lenke til kommentar

Tar jeg feil eller...?

Kort og godt? Zombier overtar nærmiljøet ditt og du må stoppe dem. Utover det er det lite historie, bortsett fra et lite underliggende plot om et virus, osv. Eternal Darkness er klart bedre på historien.

Lenke til kommentar

Tar jeg feil eller...?

Kort og godt? Zombier overtar nærmiljøet ditt og du må stoppe dem. Utover det er det lite historie, bortsett fra et lite underliggende plot om et virus, osv. Eternal Darkness er klart bedre på historien.

Jeg synes at et spill blir mye gøyere når det er en bra historie.

Derfor ville jeg nok kanskje ha valgt Eternal Darkness fremfor Resident Evil.

Lenke til kommentar

Tar jeg feil eller...?

leser du weskers report (Goggle.com) og spiller Resident Evil Remake får du en smakebit på hele komplottet. prøv også code veronica og Re 2

Lenke til kommentar

Jg kjøpte nettop en Nintendo GameCube i australia sammen med 2 spill. Nettop Resident Evil og Ethernal Darkness. Resident Evil viste jg godt hva dreide seg om, etter og ha spillt igjennom hele sereien på ps1 og ps2. Men jg ante ingenting om ED. Da jg satte inn cd og startet spillet, ble jg møtt av en intro som virkelig fikk meg interrisert.Og nå i dag har jg runda spillet. Det er helt klart ett av de beste spillene jg har runda. Og ett av de stedene jg støkk mest var på badet jepp. Nydelig spill :woot::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...