gamerman Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg kjøpte det i dag og syntes det var et jævla bra spill er det noen andre som har det . Jeg ble jævli skremt og det er jo mye mer phsykotisk og mer skremmende en resident evil. Er dere enig ? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg synes ikke at det er så skummelt. Men jeg må innrømme at jeg skvatt som farsken når man gikk inn på badet. Det er et kult spill, men jeg liker Resident Evil bedre. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Den scenen på badet er det skumleste jeg har sett i spillet. Da skvatt jeg skikkelig. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Eternal Darkness er ikke skummelt hele tiden, men noen ganger er det så utrolig mye skumlere enn noe annet på markedet. I tillegg kan man blir rimelig forstyrret av å spille det for mange timer i strekk. Særdeles ubehagelig kan det faktisk være. Men... på en god måte... :wink: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 sett på surround sound og sitt i mørket....du opplever ikke slik stemning i andre spill.. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det spillet er temmelig bra gjennomført! Du blir etterhvert litt smålei av å styre med de formlene.. jeg ble det iallfall.. men selve spillfølelsen er unik! Og ja, så er det temmelig spooky innimellom.. du må splle id et i mørket, alene, og med bra lyd.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Eternal Darkness er heftig bra! Det er ikke bare dreping, skyting, kvekking, skremming osv. men også ting du må løse, bruke spells osv! Enkelte ganger er det heftig skremmende. For ikke å nevne badekaret, hodet som følger etter deg i gangen i øverste etasje i huset (eller noe sånt), så er det heftig kult med sanity effektene! - Lenke til kommentar
banzay Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ethernal darkness er jævlig bra laget og utrolig skremmende noen ganger men slår ikke kongen Resident Evil . den mixa blandingen av skrekken og historien gjør spillet til et av de beste spillende jeg har spilt i historien (en god del spill det ja). Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ethernal darkness er sinnsvakt bra laget og utrolig skremmende noen ganger men slår ikke kongen Resident Evil . den mixa blandingen av skrekken og historien gjør spillet til et av de beste spillende jeg har spilt i historien (en god del spill det ja). Etter som jeg har hørt er Resident Evil bare et sånn skyte, drepe spill. Tar jeg feil eller...? Btw...hva er historien i RE? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Etter som jeg har hørt er Resident Evil bare et sånn skyte, drepe spill. Tar jeg feil eller...? Btw...hva er historien i RE? Kort og godt? Zombier overtar nærmiljøet ditt og du må stoppe dem. Utover det er det lite historie, bortsett fra et lite underliggende plot om et virus, osv. Eternal Darkness er klart bedre på historien. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Etter som jeg har hørt er Resident Evil bare et sånn skyte, drepe spill. Tar jeg feil eller...? Btw...hva er historien i RE? Kort og godt? Zombier overtar nærmiljøet ditt og du må stoppe dem. Utover det er det lite historie, bortsett fra et lite underliggende plot om et virus, osv. Eternal Darkness er klart bedre på historien. Jeg synes at et spill blir mye gøyere når det er en bra historie. Derfor ville jeg nok kanskje ha valgt Eternal Darkness fremfor Resident Evil. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Etter som jeg har hørt er Resident Evil bare et sånn skyte, drepe spill. Tar jeg feil eller...? Btw...hva er historien i RE? Kort og godt? Zombier overtar nærmiljøet ditt og du må stoppe dem. Utover det er det lite historie, bortsett fra et lite underliggende plot om et virus, osv. Eternal Darkness er klart bedre på historien. leser du weskers report (Goggle.com) og spiller Resident Evil Remake får du en smakebit på hele komplottet. prøv også code veronica og Re 2 Lenke til kommentar
Byggerne Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jg kjøpte nettop en Nintendo GameCube i australia sammen med 2 spill. Nettop Resident Evil og Ethernal Darkness. Resident Evil viste jg godt hva dreide seg om, etter og ha spillt igjennom hele sereien på ps1 og ps2. Men jg ante ingenting om ED. Da jg satte inn cd og startet spillet, ble jg møtt av en intro som virkelig fikk meg interrisert.Og nå i dag har jg runda spillet. Det er helt klart ett av de beste spillene jg har runda. Og ett av de stedene jg støkk mest var på badet jepp. Nydelig spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå