bnezofil Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg sitter med et GT4-spill, men har ikke tid til å spille for å låse ut alle bilene og banene. Finnes det noen måte for å opprette en ekstra bruker der jeg kan unlocke alle bilene og banene? Jeg liker mye bedre å kjøre bare for å kjøre, jeg har rett og slett ikke tid til å arbeide meg oppover slik man burde... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det eneste jeg kommer på som du kan gjøre, er å kjøre det 2 rallyløpet(tror jeg det var) mange ganger Der får du en bil som du kan selge for 300 000 for 4 runders kjøring Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Velg Endurance racer med datastyrt sjåfør. Sett den til å kjøre for deg og innen en time eller to har du Polyphony sitt svar på Formel 1 bil. Da blir de fleste løp en joke om du kan bruke denne bilen, og du kan nesten ikke tape. Men, det er noe eget å ha 100% på GT spill da, og jeg passer på minnekortene mine godt ettersom jeg har dette på GT 3 og 4;) Endret 28. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 For å gjøre det enkelt å få 100% kan du stikke innom gamefaqs.com å laste ned savegames. Finnes mange forskjellige der. Må bare finne til riktig spill (eu eller us), også må du klare å overføre dette til minnekortet da. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke meningen og stjele trådein din, men jeg lurer på om dette spillet fortsatt er bra den dag i dag? Jeg vurderer og kjøpe det siden jeg har alle bra bilspill til ps3, og har blitt litt lei av de. Lurer også på om spillet funker på ps3, har 60 gb versjon. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 har spilt mye gran turismo 3 og 4 i det siste og de funker glatt på ps3:) elsker de bil spilla over alt på jord:) Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 @JarlDR : Hvordan kan jeg overføre savegamesene til minnekortet da? Er det mulig å koble til en ekstern disk eller noe slik til PS2en for å klare dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå