dysfunctional Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men hva gjør du hvis de ikke har startet å snakke igjen?Går på do enda en gang? Trådstarter: fortell en vits eller noe i den duren. Lette stemningen litt. Fyr: Øh.. Må på dass jeg. *stikke* *komme tilbake* *folk snakker ikke* Fyr igjen: Må visst på do igjen jeg. "He, he" Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) *slettet* Endret 29. november 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Si noe som er helt feil og håp at de retter på deg. Bare pass på å ikke virke dum, og ikke påstå noe som avhenger av individuell definisjon. Start en setning med "Du skulle sett på skolen i dag, ass" så er du jo nokså garantert å bli avbrutt x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Viss det blir skikkelig stille og pinleg så må du kome med "Fy satan, eg svette på pungen ..." Då får du opp stemninga. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vær nyskjerrig! Spør og grav om hva de har gjort på fritiden, skole osv, hvordan de har det, hva de mener om ting. ALLE liker å snakke om seg selv, enkelt å greit. Etterhvert vil du finne ut at alle har noe unikt å spennende å fortelle. Så kan du fortelle alt du fikk vite til neste mann du treffer Lenke til kommentar
frentix Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Du kan jo sjekke ut George i tv-serien Seinfeld , han har en del bra ting for a holde samtalen i gang Jeg har mye av det samme problemet. Som regel med sånne folk så pleier jeg bare prøve å nikke eller si hei eller noe , for så å virke travel og gå videre. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fortell dem at du bare pusser tenna dine en gang i uka. Eller at du aldri legger ned dasslokket etter du har vært på do. Eller at du er forelska i Celine Dion. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fortell dem at du bare pusser tenna dine en gang i uka. Eller at du aldri legger ned dasslokket etter du har vært på do. Eller at du er forelska i Celine Dion. I LOL'd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå