Schnell Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Altså... Jeg har ofte det problemet at jeg må snakke med folk jeg egentlig ikke har noe til felles med. Sikkert mange som tenker da "da er det jo bare å ikke være sammen med de personene" ,men det er faktisk ikke så lett. Ofte er jeg tvunget til å være sammen med folk jeg egentgli ikke har noenting å snkke om med. For eksempel stesøsknene mine, ungene til vennene til foreldrene mine, folk på jobben, folk i klassen.. overalt egentlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Været? Hvorfor ikke prøve å bli litt bedre kjent med stesøsknene dine? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 været. wow kjempekreativt det har jeg aldri tenkt på. jo det kan jeg jo, men det blir som regel bare en pinlig stillhet, for som sagt er det ett problem at vi aldri har noe å snakke om Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 viss du ikke har noe å si i denne tråden trenger du ikke komme med meningsløse innlegg som gjør den enda mer meningsløs? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mageproblemer, eller hudsykdommer du har fått i det siste Besteforeldrene dine Hvor ofte du dusjer og skifter undertøy Lag konkurranse om hvor mange forskjellige kroppslyder dere kan lage Været(ofc) Prøve å spå hvordan været blir et år fremover Global oppvarming Aksjemarkedet Hvilket tv-program, musikk du liker Hm.. "Nå er det stille i fjøset"reklamen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvis dere først snakker litt om været og plutselig inntreffer en pinlig taushet. Etter et par sekunder så hvisker du "pinlig taushet" og da lover jeg deg at alle begynner å le og at stemningen blir litt triveligere Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvis dere først snakker litt om været og plutselig inntreffer en pinlig taushet. Etter et par sekunder så hvisker du "pinlig taushet" og da lover jeg deg at alle begynner å le og at stemningen blir litt triveligere den funker bruker den ofte egentli Endret 27. november 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Global oppvarming hehe den skal jeg prøve, det temaet er jo for tiden uendelig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Et off-topic innlegg slettet. Brukeren bes skjerpe seg. On-Topic: Som sagt, om du opplever pinlig stillhet kan du viske dette, og stemningen kan løse seg opp. Ellers finnes det jo mange fine politiske temaer om disse personene er interessert i politikk. Ellers kan man snakke om studie dersom man er student, eller noe lignende. Er mye man kan gjøre for å løsne på stemningen. Gjelder bare å treffe på et samtaleemne, så er praten igang. Endret 27. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har samme problem med en del av slekta, de er noen kukhoder alle sammen, untatt bestemor. Heldigvis ser jeg dem bare en gang i året. Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 du kan jo alltids dra "jaja, neida.. så" Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tida flyr i godt lag. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I morgen skal du snakke om hvordan Norge stoppet en liten stund, grunnet en liten brann i Oslo.. Dette viser hvor avhengig vi egentlig er av datanettet... Noen overskrifter på VG: NSB kan ikke garantere at kaoset er over i morgen 80 000 rammet av togkaos Navarsete må på banen etter brann på Oslo S Nettet snart oppe og går igjen Oslo S ble evakuert Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Snakk om en film du har sett? Snakk om noen dere har til felles, f.eks fotball/handball/whatsoever? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gårsdagens tv serie, aktuelle nyheter (helst lokale) Og spørr mye, men ikke som et intervju. Hva har du gjort i helga, skal du utenlands i ferien osv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvor gammel er du, og hvor gamle er stesøskene dine? Er de under 12 kan du jo spørre dem om hvordan det går på skolen og hvordan de kan plage lærere Driver ingen av de med sport? Finn på noe sammen med dem. Bowling, kino, kjøpe julegave til den foreldren dere "deler". Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det enkle er ofte det beste, la vær å si noe. Det gjør jeg om jeg ikke har noe å snakke om. Heller det enn overfladisk pjatt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Den pinlige stillheten er hvor pinlig du vil ha den. Drit nå i pinligheten spør du meg, trenger man alltid prate? Prater du konstant med kompiser? Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du kan jo alltid si at du må på do, og håpe på de snakker om noe når du kommer tilbake. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men hva gjør du hvis de ikke har startet å snakke igjen? Går på do enda en gang? Trådstarter: fortell en vits eller noe i den duren. Lette stemningen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå