Gå til innhold

Serie anbefaling: "CANE"!

Anbefalte innlegg

Tenke å anbefale serien CANE til dem som ikke vet om den. Er ufattelig bra! Særlig siden The Sopranos er over, så er dette mulig det nærmaste du kommer.

Og med Jimmy Smits i rollen kan du ikke gå feil. Jeg tror selv dem som ikke liker han vil digge han i denne serien, han spiller svært bra og rollen passer han perfekt!

Tenk deg "Dallas + The Sopranos" blandet inn, så får du CANE.

Anbefales!

CANE

Nysgjerrig? Høres interesant ut? Se et lite teaser om den her:

Interview her:

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg følger med på denne serien. Ganske bra. Kan oppfattes som en smule tam, hvertfall sammenlignet med gangster-family serier. Tbh er dette mer familiedrama med litt gangstergreier på si.

Men det stemmer nok at det er det nærmeste du kommer til Sopranos atm. Hvertfall meg bekjent. Det er litt gangstergreier på g i Brotherhood og, men jeg har ikke fulgt med der siden midten av sesong 1.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ganske tragisk egentlig. Såg denne serien forige uke, og raste igjennom dem. Var svært bra!

Frustrerande at så mangen bra serier går tapt i USA. De brude hatt verdens premierer eller noe sånn at de når ut til mer seere enn bare i USA.

TV titting holder på å falle dramatisk over hele verden grunnet internett. Og pga dette mister vi mangen gode serier.... :no:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...