nosync Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Tenke å anbefale serien CANE til dem som ikke vet om den. Er ufattelig bra! Særlig siden The Sopranos er over, så er dette mulig det nærmaste du kommer. Og med Jimmy Smits i rollen kan du ikke gå feil. Jeg tror selv dem som ikke liker han vil digge han i denne serien, han spiller svært bra og rollen passer han perfekt! Tenk deg "Dallas + The Sopranos" blandet inn, så får du CANE. Anbefales! CANE Nysgjerrig? Høres interesant ut? Se et lite teaser om den her: Interview her: Endret 28. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja, det så jo ganske fett ut. Fanget min oppmerksomhet hvert fall, men: The Sopranos? Never Lenke til kommentar
nosync Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Nah ok, det er ikke så "rå" som "Sopranos", men det er ivertfall det nærmaste du kommer til noe med litt gangster/family i. Selvom famlien er ikke gangster...ja du fatter. Tenk deg en godt nedtonet og dopet Soprano. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hehe, jeg skjønner. Jeg skal definitivt sjekke det ut når jeg får tid! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg følger med på denne serien. Ganske bra. Kan oppfattes som en smule tam, hvertfall sammenlignet med gangster-family serier. Tbh er dette mer familiedrama med litt gangstergreier på si. Men det stemmer nok at det er det nærmeste du kommer til Sopranos atm. Hvertfall meg bekjent. Det er litt gangstergreier på g i Brotherhood og, men jeg har ikke fulgt med der siden midten av sesong 1. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Liker serien, men seff er Sopranos beste serien. Sopranos ftw. Lurte på kva sangen som vart spilt i kveldens episode (28. feb) da Alex Vega blei tatt inn av politiet. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Denne serien er vell kansellert i USA? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Cane — The show’s ratings weren’t very good and it hasn’t been put back into production. It’s highly unlikely that CBS will put the money into trying to relaunch a poorly rated series in the fall — nine months after it left the airwaves. http://tvseriesfinale.com/articles/cbs-ren...about-the-rest/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Ganske tragisk egentlig. Såg denne serien forige uke, og raste igjennom dem. Var svært bra! Frustrerande at så mangen bra serier går tapt i USA. De brude hatt verdens premierer eller noe sånn at de når ut til mer seere enn bare i USA. TV titting holder på å falle dramatisk over hele verden grunnet internett. Og pga dette mister vi mangen gode serier.... Endret 29. februar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå