Gjest Guest_jkl_* Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 når jeg onanerer så kommer det noe hvitt/blankt ut etter orgasmen, er det sæd? er bare 13år. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Naturens glidemiddel. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Naturens glidemiddel kommer vel før orgasmen? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Siden du er 13 år, så burde det være sæd... xD Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Glidemiddelet kan komme også etter selve utløsningen. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Siden du er 13 år, så burde det være sæd... xD Det er vel ikke alle som har kommet så langt i utviklingen i en alder av 13? Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Siden du er 13 år, så burde det være sæd... xD Det er vel ikke alle som har kommet så langt i utviklingen i en alder av 13? Siden ikke alle er som alle, så hender det jo at noen kommer i puberteten før alle andre. Ergo: Folk er forskjellige. Jeg vil tro det er sæd ja Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Bilde? Er det litt hvitt og litt blankt eller det både hvit og blankt? Første er sæd og glidemiddel, det andre er bare glidemiddel. Endret 28. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Bilde? Er det litt hvitt og litt blankt eller det både hvit og blankt? Første er sæd og glidemiddel, det andre er bare glidemiddel. Ke i alle dager? for det første ingen 11-13 åringer legger ut bilde av sæden eller væska si og du vil ha bilde er du syk eller er det jeg som overreagerer? Ok trådstarter har hørt at en bra måte å finne ut om det er sæd eller væske er vis det kommer på likt med orgasmen kommer det det hvit ut på likt er det sæd mener å ha lest det på poppit.no når jeg var en liten tass.. men det er sikkert fra person til person.. vis det er blankt så er det ikke sæd? Og du Extreme altså når du er 13 er det ikke alltid du har sæd er folk som ikke får sæd før di er 16-17 har jeg lest blanding kansje ? vet ikke Endret 28. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
strayder Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Bilde? Ha ha ha. .. men spar det du, IKKE ta bilde av det er du snill!! Det er sed ja! Eller som jeg trodde første gang jeg runket, at det var hjerne masse! (Hadde lest det i Morgan Kane bok. Var litt dårlig sex undervisning den gangen, er gammel jeg...). Det er både sundt og deilig å runke så fortsett med det! Det sikrer at du har leve dyktig sperm i pungen til enhver tid. Noen vil sikkert gå så langt som å si at det å runke overgår det å ha sex, for du vet hva du har, ingen kjefter på deg hvis det går for tidlig, du får ingen skumle sykdommer av det og du kan slutte når du vil! Jeg var allerede godt i gang med puberteten når jeg var tretten og det kom sed ut når jeg runket husker jeg, så det er slettes ikke uvanlig nei Endret 28. november 2007 av strayder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg