Mephistopheles Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Vatnet gjekk klokka 1200 i dag, og sambuaren min ringde meg på jobb. Det var på tide å kome heim å plukke opp sjukehussekken, og få pasienten på fødestova. Akkorat no er vi heime på perm, før riene set i gang for alvor. Eg nyttar dermed tida til å skrive eit lite innlegg, for å få tida til å gå. Gud, som eg gler meg! Eg er, for fyrste gong på lenge, heilt tom for tankar. I dag skal eg bli far. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Lykke til! Men hva sitter dere her for egentlig? Få det i gang! Gå en tur, drikk noen dråper vi, hopp litt forsiktig opp og ned eller ha litt intimkos Vi gikk en tur og hadde oss noen dråper vin. Da skal eg si ting fikk fart på seg Endret 27. november 2007 av nomore Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lykke til ja.. Blir sikkert artig. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratulerer. Håper det blir mann/dame av ungen og ikke bare ugang:) Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Endre blei født 28/11-07 kl. 2350. 3232gram, og 50 cm lang. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratulerer så mye! Jeg vet ikke hvordan det er, men det må være stort! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratulerer med lille Endre Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratulerer! Må være utrolig å oppleve et av livets største mirakler! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer! Må vel være en utrolig følelse! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Endre veks som berre pokker, og skrik etter pupp opptil fleire gonger i timen. Han har byrja feste blikket no, det kjennes fantastisk når han stirrar far sin i augene. Eit mirakel indeed. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer Gleder meg til jeg blir far, men er bare 21, så er nok litt i tidligste laget ennå Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer Gleder meg til jeg blir far, men er bare 21, så er nok litt i tidligste laget ennå Eg er sjølv berre to år eldre enn deg. Sambuaren min er 21. Den rette tida dukkar opp rett som det er. For min del, har ting gått slag i slag. På to små år har eg kome meg opp frå ein rennestein utan like, og er no fameliefar med stasjonsvogn og hund. Har mest byrja å tru på karma ... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 pics or it dint happen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå