Gå til innhold

Gåte som jeg poster de(t) korrekte svar på klokken 23

NesQuick

Anbefalte innlegg

Du kjører i bilen din på en vill, stormfull natt. Du passerer så en

busstopp og ser tre personer venter på bussen:

* En gammel dame som ser ut som hun skal dø hvert øyeblikk.

* En gammel venn som har reddet livet ditt tidligere.

* Den perfekte mann eller dame som du har drømt om i alle år.

Hvem ville du velge å tilby å sitte på med deg når du vet at du bare

kan ha en passasjer med deg i bilen din?

Tenk før du leser videre.... Og post hva du ville gjort..

Jeg har 2 svar her som jeg poster klokken 23 :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville dratt fram min m60 og plafra ned alle sammen, før eg gjekk ut av bilen, og satte fyr på dei etter å ha dynka dei i sprit. Deretter ville eg ha pissa på dei. Etter denne behandlinga hadde eg tatt ut et pulverapparat (brannslukkningsapparat) og spylt dei grundig inn bakenden

Så vil eg heim og sove...

Dette ER off topic, tross alt :lol:

Lenke til kommentar

ingen fasit svar her nei.

Gamla dama kommer jo sikkert til å dø snart uansett, så hu kan jo bare ligge og kave.. På en annen side får en jo litt status fr å ha reddet livet til en person.

Livreddende vennen kan en jo snakke med seinere...

Når ble du så sikker på at den snæxne drømmedama kommer til å sitte på med deg sånn uten videre? Du kan jo likegodt være en psycho massemorder...! :evil:

Lenke til kommentar

Svaralternativ 1: Tja... går vel an

Gi bilnøklene til din gode venn og la han/henne kjøre den gamle damen til sykehuset, mens du selv ville bli stående igjen og vente på bussen sammen med min drømmekvinne/mann..

Svaralternativ 2: Oh yeah!

Det korrekte svaret er å kjøre over den gamle damen og gjøre slutt på hennes lidelser, knulle den perfekte kvinnen opp mot buss-skiltet og kjøre avgårde med den gode vennen for å ta en skikkelig stupfyll.

Lenke til kommentar
ville dratt fram min m60 og plafra ned alle sammen, før eg gjekk ut av bilen, og satte fyr på dei etter å ha dynka dei i sprit. Deretter ville eg ha pissa på dei. Etter denne behandlinga hadde eg tatt ut et pulverapparat (brannslukkningsapparat) og spylt dei grundig inn bakenden

Så vil eg heim og sove...

Dette ER off topic, tross alt :lol:

Som sagt, mye spam om dagen...

Lenke til kommentar
Det korrekte svaret er å kjøre over den gamle damen og gjøre slutt på hennes lidelser, nyte den perfekte kvinnen opp mot buss-skiltet og kjøre avgårde med den gode vennen for å ta en skikkelig stupfyll.

:lol::lol:

også har vi den fine sensureringen igjen da... "nyte den perfekte kvinnen" :woot:

Lenke til kommentar

bjaa: her:

Svaralternativ 1: Tja... går vel an

Gi bilnøklene til din gode venn og la han/henne kjøre den gamle damen til sykehuset, mens du selv ville bli stående igjen og vente på bussen sammen med min drømmekvinne/mann..

Svaralternativ 2: Oh yeah!

Det korrekte svaret er å kjøre over den gamle damen og gjøre slutt på hennes lidelser, nyte den perfekte kvinnen opp mot buss-skiltet og kjøre avgårde med den gode vennen for å ta en skikkelig stupfyll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...