redsword Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Redsword er trønder Redsword er kjekk Redsword er alt Redsword er ?? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Redsword er ?? Med på HW rekka 08? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Redsword er trønderRedsword er kjekk Redsword er alt Redsword er ?? Innbilsk. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Når det gjelder spill er jeg mer enn gjerne med på strategispill av forskjellige slag, siden resten av kameratgjengen ikke akkurat er storfan av den sjangeren. De jeg har: AoE 2 + Expansion World in Conflict alle Command and Conquer spillene, bortsatt fra Tiberium Wars Supreme Commander Civ 4 WC 3 BfME vil ikke si at jeg er spesielt god i noen av spillene, men jeg synes bare det er moro å spille Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) sign up meg å! hehe, blir første året for meg på tg da. Endret 8. desember 2007 av IronMartin Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis jeg først starter å spille Civ4, så kan jeg bli sittende hele TG med ett game.. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Redsword er trønderRedsword er kjekk Redsword er alt Redsword er ?? hvor i fra Trøndelag ? Trheim her Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 sign up meg å! hehe, blir første året for meg på tg da okei. skal melde deg på jeg vettu:) du kommer til å oppleve masse bra under tg. bra du gleder deg:) Lenke til kommentar
tripisis Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 ja seff må jeg joine det Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du er nå meldt på Tripisis. nå er vi 30 stykker som skal sitte på hw rekka wohoo Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Tror vi blir større i år enn de to forrige årene Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Hva med en intern cs compo? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Tror vi blir større i år enn de to forrige årene det kan godt hende vi blir. men iår har jeg vært snille mot de som vil ha med seg to eller tre venner. synes det er bedre at vi blir mange enn få ifjor var vi vel rundt 49 eller noe hadde 54 eller 55 som jeg skulle plassere ifjor Hva med en intern cs compo? ja kan vi godt ha IronMartin . vi kan godt ha en cs compo med premie tittelen HW rekkas beste cs spiller Lenke til kommentar
redsword Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Redsword er fra Oppdal i trønderland Redsword gleder seg til TG! Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Sitter ikke på internett under tentamen jeg vettu Melder meg på jeg også ja, sammen med Nargon. Kan hende at jeg får med Reppelarsinj òg, men da må jeg mase litt What? jeg sitter da ikke på internett ?? (A) Redsword, coolt har kun vert på oppdal 1 gang da stod jeg på Ski i de deilige bakkene der Hehe gleder meg til HW-rekka nå blir mitt Tinmar og Pål sitt første Tg, så vi behøver en Mamma som skal ta vare på oss Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er veldig klar for en 6-timers runde RA2 mot noen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er veldig klar for en 6-timers runde RA2 mot noen RA2?... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er veldig klar for en 6-timers runde RA2 mot noen Jeg kan sikkert være med å spille RA2 (Red Alert 2), men jeg har knapt prøvd det, så noen særlig motstand kan du nok ikke forvente deg Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Hadde vært skøy og sotte ilamme HW rekka, men tror jeg kommer til og sitte ilamme nFF rekka iår med noen andre bekjente. Tar sikkert turen innom og ser hvordan ståa er. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Snakker vi å lage fler team fra HW rekka til CS compen ? Tar de 5 beste på team 1, de 5 etter der igjen på team 2 osv ??? Hvis det er så mange cs nørds her da EDIT: for de som ikke skjønner, jeg tenker da på CS comp som TG har.. EDIT2: Mener CS 1.6 Endret 5. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg