Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 da er du meldt på . Duligot og Olum er meldt på fra før Mvh Exiztzor Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hei folkens, en stund siden jeg har skrevet her nå! jeg hadde tenkt til å melde meg på hw rekka for TG08, men nå har jeg en egen gruppe på 7 stk, og da går det litt dårlig, får se på til neste år Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 det er helt greit Tigersager . men du får besøke oss på rekka . Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) det er helt greit Tigersager . men du får besøke oss på rekka . jaja, seff kommer jeg på besøk! ikke no problem! gleder meg Endret 3. desember 2007 av tigersager Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Gleder meg også til TG 08 Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er ikke TG ut HW-Rekka (= Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 da er du meldt på . Duligot og Olum er meldt på fra før Mvh Exiztzor Mente vel heller at jeg melder meg på "sammen" med de, om du skjønner.. var klar over at de allerede var meldt på.. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei jeg tenkte litt, hvordan er det med huske navn? tenkte kansje vis vi tar evt for navnet våres og nick på et skilt eller noe så vi kan huske dere Noen lignende : Gøran aka Nargon for eks ? koster vell litt for mye og ha navn på evt t-skjorter? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det hadde jo faktisk vært dritkult å hatt navnet vårt under HW-logoen Skal vi ha et stort banner med HW-logoen på? En kamerat av meg vurderer å ha et lite banner rett over hylla si. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Hei jeg tenkte litt, hvordan er det med huske navn? tenkte kansje vis vi tar evt for navnet våres og nick på et skilt eller noe så vi kan huske dere Noen lignende : Gøran aka Nargon for eks ? koster vell litt for mye og ha navn på evt t-skjorter? det blir som ifjor tror jeg . HW logoen bakpå og hardware.no under og @ TG 08 under der igjen. Det hadde jo faktisk vært dritkult å hatt navnet vårt under HW-logoen Skal vi ha et stort banner med HW-logoen på? En kamerat av meg vurderer å ha et lite banner rett over hylla si. det blir en egen HW rekka banner som Iceman skal ha med seg . han hadde meg seg den for to år siden og glemte den ifjor Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da får jeg lage meg noe eget system Skal nokk feste mitt Navn over plassen så folk vet hvem jeg er Meenn venter på 2-3 kompiser nå til og svar før vi melder oss på Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Da får jeg lage meg noe eget system Skal nokk feste mitt Navn over plassen så folk vet hvem jeg er Meenn venter på 2-3 kompiser nå til og svar før vi melder oss på det går greit det Nargon. bare å si ifra da du har fått snakket med dem:) Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvis kameratgjengen til meg og Nargon melder oss på, går det greit å ordne slik at vi får sitte sammen da eller? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 ja det går greit å fikse så dere sitter sammen mvh exiztzor Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Slenger meg på jeg og. Gleder meg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 du er nå meldt på magnus. flott at du gleder meg til TG 08 og til å sitte på HW-rekka Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hvis noen har spillet Live For Speed. så kan dere vente dere en compo der også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skulle gjerne sittet i hw rekka men skal med en hel kameratgjeng utenom forumet. Får ta det igjen et annet år. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Yes jeg kom før timar Jeg melder meg på og en kompis så får tinmar varsle om seg selv senere Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sitter ikke på internett under tentamen jeg vettu Melder meg på jeg også ja, sammen med Nargon. Kan hende at jeg får med Reppelarsinj òg, men da må jeg mase litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg