Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Kan noe legge med et bilde av hvordan logoen så ut i fjor. Passer den bra på svart eller kongeblå? Endret 2. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Kan noe legge meg et bilde av hvordan logoen så ut i fjor. Passer den bra på svart eller kongeblå? logoen er den samme som hardware sin logo. altså den vi hadde på t-skjortene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ok, med en hvit bakgrunn vil jo den passe ganske bra på en kongeblå t-skjorte. Noe sånt Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir nok bedre på svart... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) ja den blir bedre på svart. for der kan man ha hvit skrift. slik som ifjor . da var det logoen uten vit bakgrunn og Hardware.no @ TG 07 i hvit skrift. på en grå t-skjorte Endret 2. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Mulig det Jeg og noen kamerater skal nok lage noen ganske bra hyller i år, med masse stæsj på. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Mulig det Jeg og noen kamerater skal nok lage noen ganske bra hyller i år, med masse stæsj på. hyller er det lurt og ha ja. bare man lager dem solide Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde hylle i fjor og det hjalp veldig. Må i hvertfall ha en plate bak hylla i år. Jeg mista masse godteri fordi det falt ned på plassen til han overfor meg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde hylle i fjor og det hjalp veldig. Må i hvertfall ha en plate bak hylla i år. Jeg mista masse godteri fordi det falt ned på plassen til han overfor meg ja det hjelper veldig med hylle ja. ja plate bak hylla er et must . i alle fall vis man skal ha et låsbart rom Lenke til kommentar
duligot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvordan er det med høytalere er det mange som skal ha med ? Jeg vurderer å ha med men har bare drit store så det skjer nok ikke . Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hvordan er det med høytalere er det mange som skal ha med ? Jeg vurderer å ha med men har bare drit store så det skjer nok ikke . er nok et par fra rekka som skal ta med seg anlegg. så lite lyd blir det ikke Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Melder meg på her så lenge ettersom jeg ikke vet om noen kjente som skal dit.. Trur jeg kommer til å ha med meg annlegg, må bare kjøpe meg litt mindre høyttalere... Hylle må jeg også bygge, med låsbart skap.. Skal også bygge meg en PC til TG.. Den jeg har nå holder ikke til nye spill. Håper det blir bra ! Mvh. aGal Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du har store planar høyrer eg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) ja det kan være bra med en hylle med låsbart skap. ta gjerne med et lite anlegg for min del Endret 2. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
duligot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva legger du i lite ? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva legger du i lite ? Bokhylle-høyttalere ? Er det jeg kommer til å kjøpe om jeg skal ha med meg noe.. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg har fin sangstemme.. så jeg skal synge for alle på TG. noen har med seg mic og kobler den opp mot et anlegg.. da synger jeg gjerne Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 man kan ta med seg venner på HW-rekka ja . og ikke aktive forumbrukere. Det er jo kun Pål som ikker er her, jeg er jo ikke superposter her, men følger med, men vi snakker med han før vi evt melder oss på Rekka her:) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 man kan ta med seg venner på HW-rekka ja . og ikke aktive forumbrukere. Det er jo kun Pål som ikker er her, jeg er jo ikke superposter her, men følger med, men vi snakker med han før vi evt melder oss på Rekka her:) det er helt greit det. bare gi beskjed da du har snakka med han. mvh Exiztzor Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har nettopp betalt for billetten så får vel melde meg på rekka jeg og sammen med Duligot og Olum. Og må nok være med på GH3 compo.. Mestrer nok expert rimelig greit innen påska.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg