Exiztzor Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) noen som spiller TF2? (Team Fortress 2) kansje je får spillet til jul da kommer jeg nok til å spille det litt. er nok en del som spiller det for tiden Edit post nr 800 Endret 30. november 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 noen som vil ha noen andre compoer ? som TF2 eller CS 1.6? osv Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Men åssen funker det derre GH3 compoen da? skal alle spille på en skjerm (2 mot 2) eller sitter alle hver for seg og prøver å få highest score individuelt på en sang?... edit: tja, kan vel bestemmes når man kommer dit... Endret 1. desember 2007 av Andum Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Men åssen funker det derre GH3 compoen da? skal alle spille på en skjerm (2 mot 2) eller sitter alle hver for seg og prøver å få highest score individuelt på en sang?... edit: tja, kan vel bestemmes når man kommer dit... blir vel to mot to tenker jeg Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 vil sitte på rekka i år også jeg ^^ så du kan skrive opp meg:P MarioKart 64 i år også? JA! Digger Mario Kart 64! (Men hvordan blir det? Er det en som har med seg Nintendo64/wii, eller blir det på PC, selv om det er ulovlig?) Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Kan også ha Rock Band Compo eller bare spille Rock Band for den sakes skyld... hvis det kommer ut før TG starter... eller... det kommer kanskje til å ta litt plass + de har sikkert satt det opp som stand der sikkert men uansett Endret 1. desember 2007 av Andum Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Kan også ha Rock Band Compo eller bare spille Rock Band for den sakes skyld... hvis det kommer ut før TG starter... Rock Band er vel ute i USA allerede, så det er vel ikke så langt etter det. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Eg kunne jo ha vore med i år og, hvis ikkje dei andre overklokkerne finne ut at vi skal sitte ein anna plass Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 hehe . ja overklokkerne ja . de vil vel sitte andre plasser dem . Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 vi må jo få til å torturere litt hw i ro og fred Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 vi må jo få til å torturere litt hw i ro og fred ja den er jeg ganske enig i. man trenger jo tunga rett i munn da man overklokker Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg lurte på om vi kunne ha noen effekter utenom banneret i år.. (Til påsken) I fjor skulle vi få T-skjorter, men det ble aldri noe av, så vidt jeg husker. Tenkte muligheten for samme skjermbeskytter.. (HW-Rekka TG08 logo eller noe sånnt) Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) fekk vel t-skjorte 07! Endret 2. desember 2007 av tharshan Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 fekk vel t-skjorte 07! Regner med det blir det i år (neste år) også?? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 det var noen som stjal HW t-skjorta mi -.- det var ikke gøy Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg lurte på om vi kunne ha noen effekter utenom banneret i år.. (Til påsken)I fjor skulle vi få T-skjorter, men det ble aldri noe av, så vidt jeg husker. Tenkte muligheten for samme skjermbeskytter.. (HW-Rekka TG08 logo eller noe sånnt) skal prøve og få til HW-Rekka t-skjorter til TG08 også. håper ernie2k stiller opp iår også med skjermsparer og bakgrunn for hw rekka Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 det var noen som stjal HW t-skjorta mi -.- det var ikke gøy samme her Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 det var noen som stjal HW t-skjorta mi -.- det var ikke gøy nei det er ikke noe gøy da ting blir borte Lenke til kommentar
redsword Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 håper vi ikke får en sånn stygg grå t-skjorte.. ikke fin farge men logo'n osv var grei nok. jeg og noen til, fikk stemplet på noen logoer på fronten av skjorten også etter min mening så vil jeg ha en svart skjorte i år. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 kansje vi bør få opp en poll med hvilken farge vi skal ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg