Gå til innhold

HW rekka @ TG 08


Anbefalte innlegg

Vel...

Egentlig er HW-rekka noe som noen med litt for mye fritid (noe som det jo er forståelig at man har der nede i sør-Hedemark :p) setter opp for brukere av HW-nettverkets forum, så personlig stiller jeg meg litt tvilende til å slippe inn gud og hvermann på rekka, men hvem som helst kan jo opprette en profil...

Jeg er egentlig enig i at det blir dumt hvis alle begynner å ta med seg alle de kjenner, og at det ender med at det blir sittende en vennegjeng der hvor bare en av dem er medlem på forumet.

Likevel burde det absolutt være greit om man tar med seg en kompis (kanskje to, men helst bare en) og sitter på HW-rekka. Blir litt for dumt å nekte andre å være med, spesielt med tanke på at det bare er å melde seg inn for hvem som helst, så da kan man like gjerne gi dem lov med en gang.

 

Men har dette vært noe problem tidligere da? Det har jo tidligere vært greit (etter hva jeg har fått inntrykk av i alle fall) å ta med seg andre, så hvis dette ikke har ført til noen av ovennevnte problemer før, så skulle det vel være greit? Det er vel ikke så mange som er interessert i å sitte på HW-rekka når de ikke har noen tilknytning til nettverket i alle fall, så det burde vel ikke være noe stort problem?

 

:)

 

nei det har ikke vært så stort problem før. ifjor var det samtlige fra hw forumet. så det var ikke noe problem. så vi får se hvor mange det blir etterhvert.

Det er bra, da foreslår jeg at vi kjører samme regler i år også. ;)

Men, dere som har planer om å ta med noen: Begrens dere til maks et par stykker da. :)

 

Jeg for min del har en kompis som vurderer å bli med, men som ikke er registrert på forumet. Hadde vært litt kjipt å måtte droppe å sitte med folk jeg kjenner fra forumet bare for å få sitte med han.

 

;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er bare å ta med seg venner . men synes dere andre som skal være på hw rekka at det er ok?

 

Jeg synes det er greit, men det bør begrenses. Det skal ikke være slik at bare hver tredje person på rekka er folk fra forumet.

 

Men hvor vil dere at vi skal plassere oss iår ?

og vil dere ha noen konkurranser i noen spill iår?

noen andre forslag?

 

Jeg vil gjerne sitte lenger fremme enn jeg gjorde i fjor (63). Det ble litt stress når jeg skulle til scena også var det litt stille og kjedelig der. Vil også gjerne sitte mer på midten av rekka.

Lenke til kommentar
Faen kor eg gler meg :D Aldri vore på TG før, blir første året detta! Og når ein da sit med andre "nerdar" så blir det berra bedre :p

 

 

ja du har noe å glede deg til . husker spesiellt piratebay seminaret ifjor som jeg , Leaf , Redsword og noen til var på. dem måtte ha to seminarer på grunn av så mange som ville høre på seminaret

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...