Halfman Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) er SeathMapet ferdig? eller var det noe jeg faktisk drømmte 0o fot finner ikke en full liste.. men jeg er 99% sikker at den var ferdig.. men lurer litt på om det bare var en drøm Endret 21. februar 2008 av Halfman Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 er SeathMapet ferdig? eller var det noe jeg faktisk drømmte 0o fot finner ikke en full liste.. men jeg er 99% sikker at den var ferdig.. men lurer litt på om det bare var en drøm Trådstarter lovet oss komplett seatmap innen fredag som var og den er fortsatt ikke komt. Han har lovet oss denne i mange uker nå. Hvor blir den av Exiztor? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dårleg nett, var det ikkje so? Men eg er einig med dikka. No må han få fingeren, tunga og ***** ut av dama si og heller lage ferdig seatmapet. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hei: den siste tiden har jeg mista nettet helt og itillegg gikk den harddisken med seatmappet på til helvete. så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. og jeg veit ikke når jeg får tilbake nettet mitt. så dere får fikse en ny seater . sorry for at dette kommer litt seint men har ikke hatt tilgang til nett før denne uka. hos min far. så jeg får nok ikke til å seate dere dessverre. pga ingen netttilgang mvh exiztzor Endret 21. februar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
dizment Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei: den siste tiden har jeg mista nettet helt og itillegg gikk den harddisken med seatmappet på til helvete. så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. og jeg veit ikke når jeg får tilbake nettet mitt. så dere får fikse en ny seater . sorry for at dette kommer litt seint men har ikke hatt tilgang til nett før denne uka. hos min far. så jeg får nok ikke til å seate dere dessverre. pga ingen netttilgang mvh exiztzor å hærregud ! For noe tull Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kan ikkenoen ta over da? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hadde jeg fortsatt hatt MSNen til DanielSN så skulle jeg spurt han. Han fikset det ihvertfall i '05 og '06 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg kan ta over, men da trenger jeg all informasjonen Exiztor har mottatt fra folket, dessuten er det muligens enklest for folket om jeg får tilgang til hans PTN-account, da slipper vi styret med folk som glemmer å velge ny seater osv... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 God idè.. Noen må skaffe iceman kenneths brukernavn og passord! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det må da være noen her som kjenner Exiztzor? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hmm... Ser mistenkelig ut til at jeg ikke har noe seater på mine billetter lengre. Tror vi skal spørre pent om å opprette en ny tråd så jeg kan få litt oversikt her jeg. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Høres ut som en god ide. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 jeg er enig Iceman er den perfekte personen for å ta over seatinga Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Syns fortsatt at vi kan lage ny tråd i og med at vi har ny seater. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da starter jeg en ny tråd, og får denne stengt. Den ny seateren deres er Iceman™ (Jon Erik Engevold). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da stenges tråden, og ny kan opprettes av Iceman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg