Nitrius Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hmm, ja daså. Har sendt PM til trådstater om at jeg og 2 til kunne ønsket å sitte på hw-rekken, så får vi heller bare se, han kommer vel med en update her ettervært. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da har jeg også sendt PM om at jeg og 1 til gjerne skulle hatt en plass. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Okok.. jeg blir med på HW-Rekka likevel (hvis det er mulig) Vet dere ikke kan ha ei ordentlig rekke uten meg. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hei. nå sitter jeg for øyeblikket på en annen sin nettlinje så jeg får lagt opp en update her. seatmap kommer rundt fredag for de som lurer på det. grunnen er fortsatt treigt nett og ikke penger til nytt modem som er grunnen til at linja går treigt. men skal få seata dere folkens. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva med vi som er litt sent ute? Lenke til kommentar
mooE Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei. nå sitter jeg for øyeblikket på en annen sin nettlinje så jeg får lagt opp en update her. seatmap kommer rundt fredag for de som lurer på det. grunnen er fortsatt treigt nett og ikke penger til nytt modem som er grunnen til at linja går treigt. men skal få seata dere folkens. mvh exiztzor Høres bra ut ! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hva med vi som er litt sent ute? kommer til å lage en liste over folk . mvh exiztzor Lenke til kommentar
iernie Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er det bare å velge deg som seater, da? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Er det bare å velge deg som seater, da? ja bare velg meg som seater du ernie Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Litt noobete spørsmål, men hvordan velger jeg seater? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg og kameratene mine har meldt oss av, pga det blir flere med som ikke er medlem av HW-nettverket. Men vi er fortsatt ført opp på lista, så det er 5 ledige plasser Edit: Derfor jeg etterlyser en PM fra Exiztzor. Jeg lurer på om han har fått med seg at vi ikke skal være med allikevel... Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg og kameratene mine har meldt oss av, pga det blir flere med som ikke er medlem av HW-nettverket. Men vi er fortsatt ført opp på lista, så det er 5 ledige plasser Edit: Derfor jeg etterlyser en PM fra Exiztzor. Jeg lurer på om han har fått med seg at vi ikke skal være med allikevel... når de har melt seg av, er det mulig å få flyttet meg og atni lengst mulig "inn" i rekka?? har ikke så spesielt lyst til å sitte så nære midtgangen.. tusen takk vist det ordner seg.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 når de har melt seg av, er det mulig å få flyttet meg og atni lengst mulig "inn" i rekka?? har ikke så spesielt lyst til å sitte så nære midtgangen.. Noen må da være spesielt utsatt for frekke tyverier så vi andre får noe å diskutere i meningsløse forumtråder! Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) når de har melt seg av, er det mulig å få flyttet meg og atni lengst mulig "inn" i rekka?? har ikke så spesielt lyst til å sitte så nære midtgangen.. Noen må da være spesielt utsatt for frekke tyverier så vi andre får noe å diskutere i meningsløse forumtråder! den skal ikke være meg når de har melt seg av, er det mulig å få flyttet meg og atni lengst mulig "inn" i rekka?? har ikke så spesielt lyst til å sitte så nære midtgangen.. tusen takk vist det ordner seg.. Endret 13. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) EDIT: Glem det, bare jeg som noober litt her. Endret 16. februar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Når kommer seatmappet? Det var sagt fredag, og nå er deg mandag, og det er fortsatt ikke kommet... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Når kommer seatmappet? Det var sagt fredag, og nå er deg mandag, og det er fortsatt ikke kommet... Trådstarter har allerede lovt oss ferdig seatmap flere ganger uten å holde det. Så gjør som meg og ta det som trådstarter sier med en klype salt. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Som han seie i Flåklypa: "Time will show" Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kan ein begynne å seate nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kan ein begynne å seate nå? nei seatinga har ikke åpnet enda, men jeg regner med at den åpner i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg