Gå til innhold

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

nå sitter jeg for øyeblikket på en annen sin nettlinje så jeg får lagt opp en update her.

seatmap kommer rundt fredag for de som lurer på det.

grunnen er fortsatt treigt nett og ikke penger til nytt modem som er grunnen til at linja går treigt.

men skal få seata dere folkens.

mvh exiztzor

Lenke til kommentar
Hei.

nå sitter jeg for øyeblikket på en annen sin nettlinje så jeg får lagt opp en update her.

seatmap kommer rundt fredag for de som lurer på det.

grunnen er fortsatt treigt nett og ikke penger til nytt modem som er grunnen til at linja går treigt.

men skal få seata dere folkens.

mvh exiztzor

Høres bra ut ! :D

Lenke til kommentar
Jeg og kameratene mine har meldt oss av, pga det blir flere med som ikke er medlem av HW-nettverket. Men vi er fortsatt ført opp på lista, så det er 5 ledige plasser ;)

Edit: Derfor jeg etterlyser en PM fra Exiztzor. Jeg lurer på om han har fått med seg at vi ikke skal være med allikevel...

Lenke til kommentar
Jeg og kameratene mine har meldt oss av, pga det blir flere med som ikke er medlem av HW-nettverket. Men vi er fortsatt ført opp på lista, så det er 5 ledige plasser ;)

Edit: Derfor jeg etterlyser en PM fra Exiztzor. Jeg lurer på om han har fått med seg at vi ikke skal være med allikevel...

når de har melt seg av, er det mulig å få flyttet meg og atni lengst mulig "inn" i rekka??

har ikke så spesielt lyst til å sitte så nære midtgangen..

tusen takk vist det ordner seg..

Lenke til kommentar
når de har melt seg av, er det mulig å få flyttet meg og atni lengst mulig "inn" i rekka??

Noen må da være spesielt utsatt for frekke tyverier så vi andre får noe å diskutere i meningsløse forumtråder! :p

den skal ikke være meg :p

tusen takk vist det ordner seg..

Endret av kim-roger
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...