Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og kameratene mine har meldt oss av, pga det blir flere med som ikke er medlem av HW-nettverket. Men vi er fortsatt ført opp på lista, så det er 5 ledige plasser ;)

Edit: Derfor jeg etterlyser en PM fra Exiztzor. Jeg lurer på om han har fått med seg at vi ikke skal være med allikevel...

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
vert knall om vi har klart å fyll om hele rekka, det had vert kult...

Vi har fylt en hel rekke, det er derfor det egentlig er fullt ...

Det kunne jo gå an å utvide, men det blir jo litt kjipt for de som blir sittende på en annen rekke. Også passer det jo veldig bra nå som vi er en hel rekke.

Men jeg foreslår at dere som ikke har kommet med sender en PM til Exiztzor likevel, og at han lager en liste over de som kunne tenke seg å være med, så kan dere komme med hvis noen andre dropper ut, noe som allerede har skjedd, og sikkert kommer til å skje mer.

Eller hva, Exiztzor?

;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Som regel har vel hw-rekka fylt to rekker, slik at vi har blitt sittende rygg i rygg med "gågang" i mellom på to rekker om noen forstår. Så om det blir nok folk ser jeg ikke noe problem i det.

Det er sånn det er nå. (Var det jeg mente med en hel rekke, men skjønner at det kan misforstås...) :)

Så hvis vi skal ha noen fler enn det, vil noen bli sittende utenfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...