Gå til innhold

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Jeg spør igjen. Er det mulig å få t-skjorte selv om jeg ikke kommer til å sitte på HW-Rekka? Skal selvfølgelig besøke dere, men ser ikke ut som jeg skal sitte på rekka i år. Men jeg blir seff med på Peppes som i fjor! :)

Var jo mer eller mindre jeg som tvang de fleste med på den Peppes turen :p HW-Rekka blir dessverre ikke det samme uten meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (=

Feil, du har ikke noe og klage på overhodet er det en switch i veien, kommer det en switch i veien for hylla, er det hylla som må flyttes/fjernes...

Men er ganske lett og unngå switchene hvis en tenker på at det er 24p switcher som har vært brukt de siste årene, og så gjør litt lett telling på bordene...;)

hoh, da er jeg utenfor fare for switch :new_woot: (tror jeg)(det stemmer ja :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (=

Feil, du har ikke noe og klage på overhodet er det en switch i veien, kommer det en switch i veien for hylla, er det hylla som må flyttes/fjernes...

Men er ganske lett og unngå switchene hvis en tenker på at det er 24p switcher som har vært brukt de siste årene, og så gjør litt lett telling på bordene...;)

hoh, da er jeg utenfor fare for switch :new_woot: (tror jeg)(det stemmer ja :p )

Det er satt opp slik at switchen er i midten av de plassen den dekker, det er altså 6 (12 hvis en tenker på at det er plasser på begge sider av bordet) plasser fra kanten og inn til første switch, da kan du lett regne det ut selv ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å fy faen! Om jeg har telt riktig kommer det en switch på plassen min -.-

Du har telt feil :)

Men du må ha en 5m nettverkskabel for og rekke frem til switchen, siden du havner midt mellom to switcher...

lager et bilde der jeg merker av de stedene jeg forventer at switchen havner nå...

Her et kartet med de plassene jeg vil forvente det havner switcher på, men merk at denne listen ikke er 100% nøyaktig og er basert på hva jeg husker fra tidligere år...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Men du må ha en 5m nettverkskabel for og rekke frem til switchen, siden du havner midt mellom to switcher...

lager et bilde der jeg merker av de stedene jeg forventer at switchen havner nå...

Her et kartet med de plassene jeg vil forvente det havner switcher på, men merk at denne listen ikke er 100% nøyaktig og er basert på hva jeg husker fra tidligere år...

hvis det bildet ditt stemmer sånn sirka. så blir jeg veldig glad.

men den Switchwen vil ikek stå på en av endene?

Lenke til kommentar

nå ble jeg glad.. trenger TP kabel på 0,5 meter :D

hvis det bildet ditt stemmer sånn sirka. så blir jeg veldig glad.

men den Switchwen vil ikek stå på en av endene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

litt usikker, men tror puppene kom først:P

vi får planlegge litt bedre i år, sette opp en tid før tg for både peppes og bildetaing:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...