iernie Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg spør igjen. Er det mulig å få t-skjorte selv om jeg ikke kommer til å sitte på HW-Rekka? Skal selvfølgelig besøke dere, men ser ikke ut som jeg skal sitte på rekka i år. Men jeg blir seff med på Peppes som i fjor! Var jo mer eller mindre jeg som tvang de fleste med på den Peppes turen HW-Rekka blir dessverre ikke det samme uten meg. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (= Feil, du har ikke noe og klage på overhodet er det en switch i veien, kommer det en switch i veien for hylla, er det hylla som må flyttes/fjernes... Men er ganske lett og unngå switchene hvis en tenker på at det er 24p switcher som har vært brukt de siste årene, og så gjør litt lett telling på bordene... hoh, da er jeg utenfor fare for switch (tror jeg)(det stemmer ja ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (= Feil, du har ikke noe og klage på overhodet er det en switch i veien, kommer det en switch i veien for hylla, er det hylla som må flyttes/fjernes... Men er ganske lett og unngå switchene hvis en tenker på at det er 24p switcher som har vært brukt de siste årene, og så gjør litt lett telling på bordene... hoh, da er jeg utenfor fare for switch (tror jeg)(det stemmer ja ) Det er satt opp slik at switchen er i midten av de plassen den dekker, det er altså 6 (12 hvis en tenker på at det er plasser på begge sider av bordet) plasser fra kanten og inn til første switch, da kan du lett regne det ut selv Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 uansett kordan jeg regner på det så skal(tror) jeg at det ikke er en switch der jeg sitter... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Å fy faen! Om jeg har telt riktig kommer det en switch på plassen min -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Å fy faen! Om jeg har telt riktig kommer det en switch på plassen min -.- Du har telt feil Men du må ha en 5m nettverkskabel for og rekke frem til switchen, siden du havner midt mellom to switcher... lager et bilde der jeg merker av de stedene jeg forventer at switchen havner nå... Her et kartet med de plassene jeg vil forvente det havner switcher på, men merk at denne listen ikke er 100% nøyaktig og er basert på hva jeg husker fra tidligere år... Endret 6. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
dizment Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hakke sett Exiztzor på lenge nå ;O Lever han fremdeles xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hakke sett Exiztzor på lenge nå ;O Lever han fremdeles xD Har heller ikke sett han på msn på en liten stund nå... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Me får ikkje frykte det verste, sjøl om det nesten kan virke sånn. Me får satse på at han er på tur med madammen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Siste aktivitet I dag, 10:38 Lever nok han ja. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Han var da innpå forumet senest i dagtidlig, står i profilen hans. Lurer litt på hvorfor han ikke svarer på PM eller poster her i tråden Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Å fy faen! Om jeg har telt riktig kommer det en switch på plassen min -.- Du har telt feil Men du må ha en 5m nettverkskabel for og rekke frem til switchen, siden du havner midt mellom to switcher... lager et bilde der jeg merker av de stedene jeg forventer at switchen havner nå... Her et kartet med de plassene jeg vil forvente det havner switcher på, men merk at denne listen ikke er 100% nøyaktig og er basert på hva jeg husker fra tidligere år... hvis det bildet ditt stemmer sånn sirka. så blir jeg veldig glad. men den Switchwen vil ikek stå på en av endene? Lenke til kommentar
mooE Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Å fy faen! Om jeg har telt riktig kommer det en switch på plassen min -.- Du har telt feil Men du må ha en 5m nettverkskabel for og rekke frem til switchen, siden du havner midt mellom to switcher... lager et bilde der jeg merker av de stedene jeg forventer at switchen havner nå... Her et kartet med de plassene jeg vil forvente det havner switcher på, men merk at denne listen ikke er 100% nøyaktig og er basert på hva jeg husker fra tidligere år... nå ble jeg glad.. trenger TP kabel på 0,5 meter hvis det bildet ditt stemmer sånn sirka. så blir jeg veldig glad. men den Switchwen vil ikek stå på en av endene? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 dere må ikke på Peppes uten meg nei! :O for da blir det ingen *du har skjermen, Vinduet , Dama! å SÅ puppene* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 litt usikker, men tror puppene kom først:P vi får planlegge litt bedre i år, sette opp en tid før tg for både peppes og bildetaing:P Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Også må vi sette opp en tid for å diskutere det der med puppende, dama, skjermen og sånn, jeg føler det er viktig at vi får avklart hvordan det skal være. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med puppene, dama og skjermen? :O Noe jeg har misset? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg føler også at jeg har gått glipp av noe. Jeg satt ikke på HW-rekka i fjor så det er sikkert derfor jeg ikke har fått det med meg. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hmm, uansett kva de pratar om så blir det til å få det med seg i år. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ÆÆÆ! Jeg var med på peppes i fjor. Husker jeg ekstremt dårlig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg