lceman™ Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Kommer an på om jeg skal kjøre fra Oslo eller noe nærmere, og hvor tidlig jeg gidder å stå opp... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Det blir pressebillett. Egentlig like greit, sist jeg satt på rekka var det mye mas og styr. Folk kom og stilte seg opp diskret bak meg og fulgte med, når jeg sa hei så de en annen vei, folk stjal T-skjorter osv. Ble egentlig veldig mye stress, så presseområdet gir meg forhåpentligvis bedre tid og konsentrasjon til å skrive artiklene fra TG. Jeg er der hele uka, så om noen ønsker å ta en prat eller bare si hei, så er det bare å gi beskjed... Regner med du rusler bortom rekka da i alle fall. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Du I.A.G., eg og du må passe på så ingen kjem så altfor nerme kabinetta våre med flammar eller lignande Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Du I.A.G., eg og du må passe på så ingen kjem så altfor nerme kabinetta våre med flammar eller lignande Hehe, ja, vi får holde vakt med brannslokkere som våpen, og spyle ned de som nærmer seg! Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Du I.A.G., eg og du må passe på så ingen kjem så altfor nerme kabinetta våre med flammar eller lignande Hehe, ja, vi får holde vakt med brannslokkere som våpen, og spyle ned de som nærmer seg! Kan sitte ved siden av meg, kabinettet også kalt blandt venner "aqua-blue".. Vi kan hjelpe hverandre:p Exiztzor, er jeg ført på lista? du svarte ikke:) Endret 30. januar 2008 av mjhz Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Exiztzor, fikk du PMen jeg sendte deg? Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 kanskje "Exiztzor" har fått litt hentta over alt ansvaret x) tviler. men hva sker med banner? får rekka det? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 kanskje "Exiztzor" har fått litt hentta over alt ansvaret x) tviler. men hva sker med banner? får rekka det? Ja. Det er min jobb det Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 kanskje "Exiztzor" har fått litt hentta over alt ansvaret x) tviler. men hva sker med banner? får rekka det? Ja. Det er min jobb det Statusen på dette er?=p Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Banneret er i lagring i en bag et sted på Brøttum, ca 4 mil nord for Hamar, tar meg en kjapp telefonsamtale å finne ut hvor. Ettersom jeg skal hjemover og hente meg bil i helga, kan det til og med hende at jeg finner det mens jeg er der Endret 31. januar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 This Thread Died ? det skjer jo ingen ting her Ikke en gang fult Seatmap. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 This Thread Died ? det skjer jo ingen ting her Ikke en gang fult Seatmap. vet =/ Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 ME VIL HA FULLSTENDIG SEATMAP! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som veit sånn ca hvor i skipet vi blir plassert? (: Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Er det ikkje litt bakafor midten? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) jeg kom på å tenke på en ting =/ der jeg og anti er plasert, kan det være en switch der??? tatt seg ut å komme med hylle så er det en switch i veien for hylla =/ Endret 4. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Exiztzor, fikk du PMen jeg sendte deg? Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 jeg kom på å tenke på en ting =/ der jeg og anti er plasert, kan det være en switch der??? tatt seg ut å komme med hylle så er det en switch i veien for hylla =/ hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (= Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (= Feil, du har ikke noe og klage på overhodet er det en switch i veien, kommer det en switch i veien for hylla, er det hylla som må flyttes/fjernes... Men er ganske lett og unngå switchene hvis en tenker på at det er 24p switcher som har vært brukt de siste årene, og så gjør litt lett telling på bordene... Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 jævlig teit at en switch kan stå i veien... man burde få den plassen man betaler for... nå ble jeg nesten litt bekymret. 0o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg