Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir pressebillett. Egentlig like greit, sist jeg satt på rekka var det mye mas og styr. Folk kom og stilte seg opp diskret bak meg og fulgte med, når jeg sa hei så de en annen vei, folk stjal T-skjorter osv. Ble egentlig veldig mye stress, så presseområdet gir meg forhåpentligvis bedre tid og konsentrasjon til å skrive artiklene fra TG. :)

Jeg er der hele uka, så om noen ønsker å ta en prat eller bare si hei, så er det bare å gi beskjed...

Regner med du rusler bortom rekka da i alle fall. ;)

Lenke til kommentar
Du I.A.G., eg og du må passe på så ingen kjem så altfor nerme kabinetta våre med flammar eller lignande ;)

Hehe, ja, vi får holde vakt med brannslokkere som våpen, og spyle ned de som nærmer seg! :thumbup:

Kan sitte ved siden av meg, kabinettet også kalt blandt venner "aqua-blue".. Vi kan hjelpe hverandre:p

Exiztzor, er jeg ført på lista? du svarte ikke:)

Endret av mjhz
Lenke til kommentar
jeg kom på å tenke på en ting =/

der jeg og anti er plasert, kan det være en switch der???

tatt seg ut å komme med hylle så er det en switch i veien for hylla =/

hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (=

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvis du får det.. så klager du. du har betalt for så så mye plass... krev den plassen du har krav på, som du oxo har betalt for. (=

Feil, du har ikke noe og klage på overhodet er det en switch i veien, kommer det en switch i veien for hylla, er det hylla som må flyttes/fjernes...

Men er ganske lett og unngå switchene hvis en tenker på at det er 24p switcher som har vært brukt de siste årene, og så gjør litt lett telling på bordene...;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...