Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Redsword er en tradisjon Klokkinga mi osv fikk tyna veldig mye fra PC-en ja du fikk det. hadde jeg bare hatt den gamle vifta jeg nok klokka min litt mer eheh Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som skal ha med spacesaver, hyller, etc..? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg skal bygge et lite slott tenkte jeg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 jeg skal bygge et lite slott tenkte jeg tenkte du deg det ja . skulle ikke du ha med deg hylle ifjor a? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jo. men ble aldri motivert til å bygge Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg må nesten finne en smartere pakkeløsning enn tidligere. Skal reise sammen med 2-3 venner. Mulig vi bygger hylle. Til alle andre; Husk, må dere ikke glemme å dra til Sverige for å kjøpe Cola Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 ikke noe problem bor så nærme sverige så 4 mil dit så. blir vel litt cola iår tenker je. pluss snus. hw rekka iår blir nok bedre enn ifjor i alle fall med seatinga Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja håper det. I fjor var det mye usikkerhet. Men vi klarte da å få det fiksa. Pizzasammenkomsten var kos, selv om mange ikke kom seg med:( Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg var med og begynte med min forklaring med jenta på skjermen! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ja håper det.I fjor var det mye usikkerhet. Men vi klarte da å få det fiksa. Pizzasammenkomsten var kos, selv om mange ikke kom seg med:( ja det ble mye usikkerhet angående seatinga fordi PTN hadde ikke lagt inn info rekkene og der hadde jeg plassert oss og vi ble spred rundt omkring så jeg måtte plassere oss på nytt . og det tok en time . måtte søke opp på forumet hele tiden for å finne hvem som var hvem. var en av de uheldige som ikke fikk vært med på pizza- sammenkomsten. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Aah.. Kjenner at jeg begynner å glede meg Er det noen på rekka som har noe imot at jeg tar med et par meter med bråk? (og da snakker jeg IKKE om Bolle ) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Aah.. Kjenner at jeg begynner å glede meg Er det noen på rekka som har noe imot at jeg tar med et par meter med bråk? (og da snakker jeg IKKE om Bolle ) hva slags bråk er det da? Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er superduper fjortiss musikk!! (ihvertfall ikke iron maiden) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Flere av kameratene mine melder seg på i løpet av noen dager. Jeg regner med vi får sitte ved siden av hverandre på rekka? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Flere av kameratene mine melder seg på i løpet av noen dager. Jeg regner med vi får sitte ved siden av hverandre på rekka? ja det kan dere. det kommer mer info om det fra meg når det nærmer seg seating Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det er bra det Exiztzor Kommer du til å seat oss også må vi godkjenne at du er seater eller er det vi som må velge deg som seater? Endret 29. november 2007 av Olum Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Det er bra det Exiztzor :thumup: Kommer du til å seat oss også må vi godkjenne at du er seater eller er det vi som må velge deg som seater? det er dere som må velge meg som seater på PTN mer info om det kommer etterhvert Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Aah.. Kjenner at jeg begynner å glede meg Er det noen på rekka som har noe imot at jeg tar med et par meter med bråk? (og da snakker jeg IKKE om Bolle ) hva slags bråk er det da? Ole er inne på noe.. Blir 80`s rock en del.. Maiden, GNR osv. Kan gjerne spille musikk etter ønske fra andre på rekka Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Aah.. Kjenner at jeg begynner å glede meg Er det noen på rekka som har noe imot at jeg tar med et par meter med bråk? (og da snakker jeg IKKE om Bolle ) hva slags bråk er det da? Ole er inne på noe.. Blir 80`s rock en del.. Maiden, GNR osv. Kan gjerne spille musikk etter ønske fra andre på rekka er helt greit at du tar med deg høyttalere har ikke noe imot det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg