Halfman Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hcordan setter man noen som seater?=P Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 På Edit Details, trenger jeg og skrive noe på Group? nei det trenger du ikke Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hcordan setter man noen som seater?=P På tide å finne ut kanskje? Trykk på nummeret under "Ticket number" i "Your account", trykk på "Pick new seater" og søk på Exiztzor. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når kommer fullstendig seatmap? bump Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kor mange e dokke på hw-rekka nå? Og kortid kan enkelt persona seate? Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det har vi www.gathering.org til Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fjern duligot fra seatmapet. Martin Flåten tar hans plass Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da hadde jeg satt deg som seater, men det ser ut som du har glemt å føre meg opp:p Marius Bøe / mjhz, vedsiden av Yaricks / Mathias Moberg Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 begjyner å bli dødt her no =/ Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja... Exiztzor: Funnet ut noe mer om t-skjorter? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ja... Exiztzor: Funnet ut noe mer om t-skjorter? har sendt epost til håvard men får nok svar til uka. mvh exiztzor Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi har lagt deg som seater nå.. Gjorde det egentlig for lenge siden, men ser du hvem som har satt deg som seater eller må vi gi deg Partyticket navnet våres? Ga det til deg for litt siden.. vet ikke om du har dem enda... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Vi har lagt deg som seater nå.. Gjorde det egentlig for lenge siden, men ser du hvem som har satt deg som seater eller må vi gi deg Partyticket navnet våres? Ga det til deg for litt siden.. vet ikke om du har dem enda... jeg ser navnene deres på partyticket . ser det på my account Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fult Seatmap? har seatingen for de største gruppene startet? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja... Exiztzor: Funnet ut noe mer om t-skjorter? har sendt epost til håvard men får nok svar til uka. mvh exiztzor Hold oss underrettet! Tror Ueland har hatt mer med HW-rekka å gjøre tidligere, kan nok være verdt å ta en prat med han også, hvis ikke Håvard gir noen umiddelbar respons... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei, T-skjorter blir det! Mer finner dere ut i påsken. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei, T-skjorter blir det! Mer finner dere ut i påsken. Nydelig. Og hva med deg da? Blir det pressebillett eller rekka? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det blir pressebillett. Egentlig like greit, sist jeg satt på rekka var det mye mas og styr. Folk kom og stilte seg opp diskret bak meg og fulgte med, når jeg sa hei så de en annen vei, folk stjal T-skjorter osv. Ble egentlig veldig mye stress, så presseområdet gir meg forhåpentligvis bedre tid og konsentrasjon til å skrive artiklene fra TG. Jeg er der hele uka, så om noen ønsker å ta en prat eller bare si hei, så er det bare å gi beskjed... Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 er det fler en meg som skal komme ditt tidlig? jeg selv er der fra 4 tia eller no. (= Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Får vel sjå når eg reiser dit. Skal sove hos ein i politiet som bur nokon fåe minutt derifra So det kan bli tidleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg