FLarsen Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Det var kjekt å høre. Gleder meg. Lenke til kommentar
mooE Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Meldte vi oss tidsnok ? PTN navn ..Per christian aka raab/dicamilo Alexander Olsen (aka Cortex) er ikke noe vits å spørre om det hele tiden. vent å se om du står på seat mape eller ikke.. er du ikke der er du ikke der.. er du der så blir du sikkert glad.. så-- bare vent å se isteden for å mase sånn Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Nå gleder vi oss til TG !! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor er Neverio, I.A.G og jeg (Hrisebro.. Bytta brukernavn for et par dager siden) satt utenfor de to rekkene? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor er Neverio, I.A.G og jeg (Hrisebro.. Bytta brukernavn for et par dager siden) satt utenfor de to rekkene? fordi jeg får ikke skrivd på det blå. men altså dere skal sitte på det blå alle sammen mvh exiztzor Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 No har eg ikkje høyrt noko meira ifra RamGuy, men me skal ihvertfall sitte attmed kvarandre med ein plass imellom oss sidan han har kjøpt to plassar. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Meldte vi oss tidsnok ? PTN navn ..Per christian aka raab/dicamilo Alexander Olsen (aka Cortex) er ikke noe vits å spørre om det hele tiden. vent å se om du står på seat mape eller ikke.. er du ikke der er du ikke der.. er du der så blir du sikkert glad.. så-- bare vent å se isteden for å mase sånn Litt kjett og glede seg til TG så får du ikke plass da:S? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 No har eg ikkje høyrt noko meira ifra RamGuy, men me skal ihvertfall sitte attmed kvarandre med ein plass imellom oss sidan han har kjøpt to plassar. ' skal se hva jeg får til fordi vi har 72 plasser men finner det ut imorgen mvh exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 sånn ser seatmappet ut enn så lenge resten blir fylt opp imorgen fordi jeg idag drev å fant ut hvem som er plassert på kartet osv og plasserere noen til. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) sånn ser seatmappet ut enn så lenge resten blir fylt opp imorgen fordi jeg idag drev å fant ut hvem som er plassert på kartet osv og plasserere noen til. nice jeg har en ide la noen med hylle sitte på enden, så setter vi opp en svær banner over "område" der HW-rekka sitter. lisom over der man går vist dere sjøner. så når man går nedover rekka så går man under en banner som henger der.. fester bannern i 2 hyller som er på enden på ver sin side av HW rekka... jeg skal vertfal ha med hylle, vet ikke om A larsen, F larsen og nils arne skal ha med hylle?? går ut i fra at dem kjenner verander i å med at de sitter sidenav verandre god ide eller ? Endret 16. januar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Vi kjenner hverandre ja, men vi har ikke med hylle. Reiser med tog, så det ville blitt for mye å bære. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Vi kjenner hverandre ja, men vi har ikke med hylle. Reiser med tog, så det ville blitt for mye å bære. det var dumt Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er da første gang jeg skal på TG i år og hører veldig mye om detta med plasser. En venn har bestilt biletter og jeg har registrert meg på partyticket og vi har ordna så biletten er på meg nå men det går rykter om at du må bestemme plass på partyticket, må jeg skrive til dem at jeg er på HW rekka eller er dette noe dere fikser? Fant dette på Catch gamer: Informasjon Alle som skal på TG må registrer seg på Partyticket, dette gjelder uansett om det er en venn eller bekjent som har kjøpt billetter for deg. Dette er for at du skal få en plass å sitte, da hver billett må stemme overens med en plass. Endret 16. januar 2008 av Embrace Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Vi kjenner hverandre ja, men vi har ikke med hylle. Reiser med tog, så det ville blitt for mye å bære. det var dumt De kan jo likevel ha et banner. Det er bare å ha høye nok stenger som banneret sitter i. Meldte vi oss tidsnok ? PTN navn ..Per christian aka raab/dicamilo Alexander Olsen (aka Cortex) Dere står på seatmapet så da er dere med Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Det er da første gang jeg skal på TG i år og hører veldig mye om detta med plasser. En venn har bestilt biletter og jeg har registrert meg på partyticket og vi har ordna så biletten er på meg nå men det går rykter om at du må bestemme plass på partyticket, må jeg skrive til dem at jeg er på HW rekka eller er dette noe dere fikser? Fant dette på Catch gamer: Informasjon Alle som skal på TG må registrer seg på Partyticket, dette gjelder uansett om det er en venn eller bekjent som har kjøpt billetter for deg. Dette er for at du skal få en plass å sitte, da hver billett må stemme overens med en plass. Les her og førsteposten. Du har meldt deg på rekka tidligere? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) skulle gjerne ha vært med på rekka ^-^ men jeg skal prøve å få plass sammen med en i klassen min ^^ men hvis det ikke blir noen ledige seter rundt han så joiner jeg denne rekka gjerne. (jeg, neadii og 2 andre) (Første gang jeg skal på TG var på The Experience 07 ) (im in for CS 1.6, css, cod4, BF2, BF2142 ) Endret 16. januar 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 skulle gjerne ha vært med på rekka ^-^ men jeg skal prøve å få plass sammen med en i klassen min ^^ men hvis det ikke blir noen ledige seter rundt han så joiner jeg denne rekka gjerne. (jeg, neadii og 2 andre) (im in for CS 1.6, css, cod4, BF2, BF2142 ) Nå er det vel egentlig fullt, med mindre noen dropper ut. Men det går jo an å prøve å plassere seg i nærheten. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 ok ;p (sry for kort innlegg =p) Lenke til kommentar
dizment Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Nå har jeg skrevet ut bilettene til tg08.. Det jeg lurer på er, skal bilettene være så småe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg