Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 har satt exiztzor som seater på to biletter nå (Aleksander Moholt og Kevin Sørebø)kan vi bli plassert i nærheten av hverandre, og helst inærheten av Liquid og mats paulsen ja det kan dere gjøre:) mvh exiztzor Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) har satt exiztzor som seater på to biletter nå (Aleksander Moholt og Kevin Sørebø)kan vi bli plassert i nærheten av hverandre, og helst inærheten av Liquid og mats paulsen Og i nærheten av meg også Edit: Skal forresten melde på to til: Hans Kristian Holm og Natalie Et-eller-annet. Tror ikke de er registrert her da men.. Endret 14. januar 2008 av galskapen Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 på status så star det: Warning: No reservation!hva betyr dette??? er ikke biletten min reservert??? er litt svett i trøya nå Samme her. Hva er egentlig det? Exiztzor er i hvertfall seater nå. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 på status så star det: Warning: No reservation!hva betyr dette??? er ikke biletten min reservert??? er litt svett i trøya nå Samme her. Hva er egentlig det? Exiztzor er i hvertfall seater nå. tror det betyr at du ikke er plassert enda . men seatinga har ikke åpnet så derfor står det det. fordi du har ikke fått seat enda mvh exiztzor Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Prøv å begrense hvor mange ikke-HW-folk dere tar med da, folkens. Føler at det blir litt feil hvis halve HW-rekka består av folk som overhodet ikke har noen tilknytning til HW... Endret 14. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) ja er ganske enig med I.A.G . synes dere bør begrense hvor mange venner dere tar med dere Endret 14. januar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Prøv å begrense hvor mange ikke-HW-folk dere tar med da, folkens. Føler at det blir litt feil hvis halve HW-rekka består av folk som overhodet ikke har noen tilknytning til HW... enig med deg : ) ---------------- når kommer resten av seat map?? er så spent Endret 14. januar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Da har vi fått konkurranse fra The Survivurs Rekka Endret 14. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Prøv å begrense hvor mange ikke-HW-folk dere tar med da, folkens. Føler at det blir litt feil hvis halve HW-rekka består av folk som overhodet ikke har noen tilknytning til HW... enig med deg : ) ---------------- når kommer resten av seat map?? er så spent resten av seatmappet kommer imorgen mvh exiztzor Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 resten av seatmappet kommer imorgen mvh exiztzor Putt det i førsteposten da. Lenke til kommentar
notapplicable Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 dementuz er med Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 altså synes det er litt seint og melde seg på nå som jeg driver med seatmap. noen andre som er enig? Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 altså synes det er litt seint og melde seg på nå som jeg driver med seatmap. noen andre som er enig? Muligt, jeg vet ikke hvordan det er med og lage seatmap og sånt. for første gang, så er jeg på lan for chill og ikke arrangere noe. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 altså synes det er litt seint og melde seg på nå som jeg driver med seatmap. noen andre som er enig? Ja. Synes egentlig ikke folk kan forvente at du skal bruke ekstra tid på å utvide seatmapet når de har hatt en evighet på å melde seg på. Men du får jo vurdere det du, det er du som får jobben. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) okei. og vi ser at jeg har 33 plasser per rad + at niklas-paulsen meldte på 5 eller 6 da er vi 71-72 så da er vi to helt fulle rader (halverader ) og vis vi skal ha med fler så må noen sitte rett over den bakerste raden Endret 15. januar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 okei. og vi ser at jeg har 33 plasser per rad + at niklas-paulsen meldte på 5 eller 6 da er vi 71-72 så da er vi to helt fulle rader (halverader ) og vis vi skal ha med fler så må noen sitte rett over den bakerste raden Ok, da synes jeg vi skal begrense det til de to radene, nå som fristen egentlig er ute i alle fall. Det passet jo egentlig utrolig bra. Så når radene er fulle, er det stopp. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 jepp nå er det påmeldingstopp . og til dere som ikke har vært inne på en stund og de jeg ikke har fått navnet på blir borte fra lista. mvh exiztzor Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Meldte vi oss på tidsnok? (Frederic, Alexander og Nils Arne) Ville melde oss på tidligere, men kunne ikke, og opera sendte ikke pm-en jeg skrev i går. Har sittet på hw-rekka de siste tre gangene, og vil gjerne gjøre det igjen. Men såklart, det er du som bestemmer. Jeg burde vært tidligere ute. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Meldte vi oss på tidsnok? (Frederic, Alexander og Nils Arne) Ville melde oss på tidligere, men kunne ikke, og opera sendte ikke pm-en jeg skrev i går. Har sittet på hw-rekka de siste tre gangene, og vil gjerne gjøre det igjen. Men såklart, det er du som bestemmer. Jeg burde vært tidligere ute. ja du meldte deg på tidsnok mvh exiztzor Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Meldte vi oss tidsnok ? PTN navn .. Per christian aka raab/dicamilo Alexander Olsen (aka Cortex) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg