Exiztzor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 update: da er jeg igang med å fylle opp rekkene på seatmappet. skal legge ut bilde etterpå med fremgang mvh exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 her er fremgangen : Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 her er fremgangen : pent når kommer ferdig seatmap?? beklager vist jeg maser Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 forhåpentligvis imorgen Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 forhåpentligvis imorgen jeg å atni (emile) vil helst sitte midt i rekka, vist det er mulig mot scenen.. Pleas : -) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Må få med Icebre4ker-hagr-bolle_bolle da, Kenneth Helst mot scenen hvis du får til det Endret 13. januar 2008 av Hagr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Det er mulig at en av oss ikke kan være med, går det an at du bare fjerner han fra seatmapet da? Når starter selve seatingen til PTN? Endret 14. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 hvilken av sidene er mot scenen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg lurte på det samme, men jeg tror raden til høyre ser mot scena. Forresten, hvorfor sitter noen på de grå radene? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Omregistrerte den andre biletten min. Skulle gjerne hatt biletten for Liquid Crystal (tormod eggen) og Renate H. Sommerstad plassert ved siden av hverandre =) Lenke til kommentar
mooE Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg lurte på det samme, men jeg tror raden til høyre ser mot scena. Forresten, hvorfor sitter noen på de grå radene? Håper det er Venstre rekka som ser mor scenen (a) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 hvilken av sidene er mot scenen? den som ser mot scena er venstre rekke . denne er bygd opp på samme måte som seatmapet til TG der vesntre rekke ser mot scena Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 så igår at nå kan man velge seater på billettene sine . så sett exiztzor som seater av din billett for de som skal være med:) mvh exiztzor Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor er noen av oss plassert på den gråsonen på seatmappet? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 på status så star det: Warning: No reservation! hva betyr dette??? er ikke biletten min reservert??? er litt svett i trøya nå --------------------------------------------- jeg å atni (emile) vil helst sitte midt i rekka, vist det er mulig mot scenen.. Pleas : -) Lenke til kommentar
dizment Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 så igår at nå kan man velge seater på billettene sine . så sett exiztzor som seater av din billett for de som skal være med:) mvh exiztzor Pick New Seater, exiztzor . Seater kenneth bengtsson (aka Exiztzor of HW-Rekka ) sånn? på status så star det: Warning: No reservation!hva betyr dette??? er ikke biletten min reservert??? er litt svett i trøya nå --------------------------------------------- jeg å atni (emile) vil helst sitte midt i rekka, vist det er mulig mot scenen.. Pleas : -) Du får plass slapp av Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor er noen av oss plassert på den gråsonen på seatmappet? fordi jeg fikk ikke til å skrive på det blå på ene siden . men det spiller ingen rolle for jeg veit at jeg skal plassere dere på det blå mvh exiztzor så igår at nå kan man velge seater på billettene sine . så sett exiztzor som seater av din billett for de som skal være med:) mvh exiztzor Pick New Seater, exiztzor . Seater kenneth bengtsson (aka Exiztzor of HW-Rekka ) sånn? på status så star det: Warning: No reservation!hva betyr dette??? er ikke biletten min reservert??? er litt svett i trøya nå --------------------------------------------- jeg å atni (emile) vil helst sitte midt i rekka, vist det er mulig mot scenen.. Pleas : -) Du får plass slapp av ja du har gjort det rett. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Da var det meste i orden Nå gjenstår bare pakkeløsninger og hvor hardt jeg skal gruse dere i Stepmania compoen jeg skal holde Gleder meg skikkelig! Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 har satt exiztzor som seater på to biletter nå (Aleksander Moholt og Kevin Sørebø) kan vi bli plassert i nærheten av hverandre, og helst inærheten av Liquid og mats paulsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg