mooE Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) når sjæm rekka opp da? Endret 12. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) når sjæm rekka opp da? Nei eg meinar det var nokon som pratte om rundt juletider Eller var det nyttår som vart sagt. Endret 12. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
mooE Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nei eg meinar det var nokon som pratte om rundt juletider Eller var det nyttår som vart sagt. hahaha.. forsinka? Endret 12. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 ingen som seater alle 5000 vettu. sørste gruppe jeg vet om var vel litt over 60 stykk tenker jeg . sorry er bare litt "oppspillt" til Påska men lenge til seatingen er ferdig? det blir til helga. i løpet av fredag/lørdag så skal jeg gjøre den ferdig. bare jeg finner ut hvordan jeg bruker den flash filen som ble lagt ut her mvh exiztzor Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hei Jeg kunne gjerne tenkte meg å bli med på rekka i år. Vil også gjerne sitte med I.A.G (Ivar) og Hrisebro (Håvard) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 det blir til helga. i løpet av fredag/lørdag så skal jeg gjøre den ferdig. bare jeg finner ut hvordan jeg bruker den flash filen som ble lagt ut her mvh exiztzor Skaff deg Flash (jeg brukte Flash 8). Åpne filen og legg inn tekst. Enkelt program. Lenke til kommentar
alex_rumbler Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann, det er vi er 3 stk som vil gjerne sitte på samme rekka til olum, helst så nærme som mulig... Jeg er den eneste som har bruker av oss så jeg sender deg PM med navnene. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 lite liv her nå BTW: når kommer seat lista opp?? ca klokken når? i morgen?? skal bort i morgen så jeg vil se den før jeg fer i lism Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 det vet jeg ikke er en annen som skal lage mapet men jeg skal lage lista imorgen . så den kommer imorgen/ søndag Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Åssen funker det når jeg har flere biletter? kunne jeg fått dem plasert ved siden av hverandre? er meg og dama schø =) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 det fungerer bra det . skal få til det Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Nå gleder jeg meg:D Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 håper dere alle får det bra på TG i år da jeg også har veeeeeldig lyst!! men nei :/ dere har med å oppdatere meg hver dag om hvordan det er der jeg skal få med meg ALT! Cato Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Kommer seatmap snart? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Kommer seatmap snart? driver med lekser nå skal begynne senere ikveld tar litt tid. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Blir jo aldri gjort.. syns jeg husket at det skulle gjøres for 2 uker siden xD Endret 14. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Blir jo aldri gjort.. syns jeg husket at det skulle gjøres for 2 uker siden xD Syntes jeg leste noe sånt jeg å Endret 14. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Blir jo aldri gjort.. syns jeg husket at det skulle gjøres for 2 uker siden xD Syntes jeg leste noe sånt jeg å ja dere leste det. men da kom det damebesøk i veien. . men ikveld skal det begynnes på lista og seatmapet kommer ut når den personen som skal sette inn navnene får tid Endret 14. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg skulle hatt listen for en stund siden nå men har ikke fått den. Nå har jeg ikke tid lengre til å gjøre det så han får gjøre det selv. Jeg har sendt han en flash fil så alt som trengs å gjøres er å fylle inn navnene som Exiztzor skal legge i en liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg