Hagr Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Bra, ekwathne Hadde vært bra om du hadde gitt Exiztzor en redigerbar versjon (?) (vet ikke hvordan Flash funker) så han kan påføre nick i seatmapet. Ryddig og pent Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Bra, ekwathne Hadde vært bra om du hadde gitt Exiztzor en redigerbar versjon (?) (vet ikke hvordan Flash funker) så han kan påføre nick i seatmapet. Ryddig og pent Oppdatert posten min med link til flash fil. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 tusen takk skal bruke den imorgen. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Når er det valg av seater? Har en kamerat som meldte seg inn i køa nå. Er det noen sjanse for at han kan være med i HW-rekka? Endret 6. januar 2008 av Tinmar Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Er det noen her som sitter på en ekstra billett de vil selge meg? Jeg er blakk for tiden, og får ikke lønning før den 25., men har lite lyst til å være på TG med en kjip (og gratis) pressebillett. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Når er det valg av seater? Har en kamerat som meldte seg inn i køa nå. Er det noen sjanse for at han kan være med i HW-rekka? når det blir valg av seater vet jeg ikke vis han får billett kan han sikkert være med på hw rekka. men spørs om han rekker fristen som er 3 dager før valg av seater kommer opp / den dagen valg av seater kommer Lenke til kommentar
haffi Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg skal dit:D fikk billet i dag. Bare glem denne skal ikke sitte med dere;D skal sitte med no friends:D men vi snakkes sikkert:P Endret 7. januar 2008 av haffi Lenke til kommentar
mooE Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil joine HW rekka og vil sitte med Bjørn-Terje Mikalsen,Alexander Åsen og Torgeir Gilberg hvis det er mulig (A) Men jeg får fiksa billetter til tg08 i morgen.. Er det mulighet for dette ? (A) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Når blir seatmapet oppdatert med navn? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg vil joine HW rekka og vil sitte med Bjørn-Terje Mikalsen,Alexander Åsen og Torgeir Gilberg hvis det er mulig (A) Men jeg får fiksa billetter til tg08 i morgen.. Er det mulighet for dette ? (A) ja det er mulig bare send meg en PM med navnet ditt. mvh exiztzor og seatmapet blir ikke oppdatert før til helgen. er så mye som skjer denne uka så det er ikke mulig for meg å oppdatere med navn før til helgen Endret 8. januar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei Jeg kunne gjerne tenkte meg å bli med på rekka i år. Vil også gjerne sitte med I.A.G (Ivar) og Hrisebro (Håvard) Endret 9. januar 2008 av Neverio Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 da nermer det seg seating da Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det har visst skjedd noe kludd med bankoverføringen min. Så hva som har skjedd med billettene mine aner jeg ikke, har forsøkt å kontakte Partyticket, venter på svar Endret 10. januar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Det har visst skjedd noe kludd med bankoverføringen min.Så hva som har skjedd med billettene mine aner jeg ikke, har forsøkt å kontakte Partyticket, venter på svar får håpe det ordner seg da Lenke til kommentar
mooE Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 er det seating for HW-rekka eller for hele Lane?? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 er det seating for HW-rekka eller for hele Lane?? Ke trur du... Lenke til kommentar
mooE Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 er det seating for HW-rekka eller for hele Lane?? Ke trur du... Dumt spørsmål kanskje men lenge til den kommer opp ? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 er det seating for HW-rekka eller for hele Lane?? Ke trur du... Dumt spørsmål kanskje men lenge til den kommer opp ? Ja no veit eg ikkje med kva du meinar med "lenge til den kommer opp". Men for å svara på det eigentlege spørsmålet ditt. Trur du verkeleg at det er ein person her på forumet som ordnar seating til 5000stk? Og at ein da gjer som her at ein melder seg på med å skrive kva ein heiter? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 ingen som seater alle 5000 vettu. sørste gruppe jeg vet om var vel litt over 60 stykk tenker jeg . Lenke til kommentar
mooE Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 ingen som seater alle 5000 vettu. sørste gruppe jeg vet om var vel litt over 60 stykk tenker jeg . sorry er bare litt "oppspillt" til Påska men lenge til seatingen er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg