kim-roger Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da har jeg biletter:D flott -------------------- seat map snart?? er litt utolmodig beklager det Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 tar litt tid å lage et seatmap . spes da man skal skrive opp nick osv. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gleder meg <3 Hvis TG blir noe bedre en de 2 siste åra. så kommer jeg til og ligge bevistløs på gulvet og riste.0o Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Gleder meg <3 Hvis TG blir noe bedre en de 2 siste åra. så kommer jeg til og ligge bevistløs på gulvet og riste.0o hehehaha, gæli bra Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 update: har nå laget antall plasser 64 stk . kommer til å sette nr på hver rad og nr på hver plass . og så sette opp en liste med navn over hvem som skal sitte hvor. mvh exiztzor Lenke til kommentar
dizment Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 update: har nå laget antall plasser 64 stk . kommer til å sette nr på hver rad og nr på hver plass . og så sette opp en liste med navn over hvem som skal sitte hvor. mvh exiztzor Okei Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) her er bilde av seatmappet Endret 6. januar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan vet du hvem som skal sitte ved siden av hvem da? Jeg vil i hvert fall sitte ved siden av Nargon og Pål Esten. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan vet du hvem som skal sitte ved siden av hvem da? Jeg vil i hvert fall sitte ved siden av Nargon og Pål Esten. det finner jeg ut ved å skirve en liste over hvem som skal sitte hvor og lage et til seatmap på et ark med navn på. det skal gå greit det tinmar folk har sendt meg pm med hvem dem vil sitte ved siden av Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Yippeeeeeee! SeatMap Pål skal i midten btw Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Yippeeeeeee! SeatMap Pål skal i midten btw blir ca 32 stykk per rad og en rad med ansiktet mot scena og en med snsiktet bakover i skipet . samme som jeg gjorde ifjor. skal fylle opp rekkene imorgen noen på rad 1 og noen på rad 2 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det blir hvertfall Icebre4ker - hagr - bolle_bolle... Samme hvor på rekka vi sitter egentlig. Lenke til kommentar
dizment Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer det bilder av rekkene samt plassene med nick i morgen ? ;S Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer det bilder av rekkene samt plassene med nick i morgen ? ;S kommer til å legge det ut i 1 posten tenker jeg det bildet pluss en liste med hvem som sitter hvor på rekka. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 gleder meg til å bli plassert nå Lenke til kommentar
dizment Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer det bilder av rekkene samt plassene med nick i morgen ? ;S kommer til å legge det ut i 1 posten tenker jeg det bildet pluss en liste med hvem som sitter hvor på rekka. mvh exiztzor Sweet Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Prøvde meg på ett seatmap i Flash. Bruk det om du vil Exiztzor. Edit: Flash filen kan lastes ned her. Endret 6. januar 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg