Olum Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Har du laget seatmapet enda Exiztzor? Legg til en person ved siden av de jeg skrev til deg i PM-en. Skal prate med han på skolen i morra og finne ut om han skal være med eller ikke Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor rask linje har de? Er P2P sperret? Er det noe begrensning per deltaker? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 ifjor hadde dem 2gbit internettlinje. lokalt 100mbit per deltaker . P2P er ikke sperret. er ingen begrensining per deltaker men kan hende crew spørr vis det går enormt med trafikk fra dataen din. men da er det noe virus eller noe update: skal prøve å lage seatmap i løpet av de tre neste dagene . dama kommer idag og er over til imorgen så det blir litt vanskelig å lage det idag . mvh exiztzor Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 nesten garantert at jeg er med... må bare være HELT sikker på at jeg blir "frakta" dit..(skal reise helt fra bergen) Vi i fra Haugesund skal ta tog i fra Bergen. Koster vel en 270 kr for NSB komfor. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Er vell ingen som har planer om en svensketur før treffet som kunne handlet litt snus for meg? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 gjorde det ifjor for en på rekka. men iår skal jeg ha med meg hel kvota selv men ellers kunne jeg kjøpe til deg ekwathne Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg melder meg på! Jeg har mulighet til å hoste (minst 1) HL2 deathmatch og CS 1.6 server vil jeg tro Endret 4. januar 2008 av mjhz Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 50/50 sjangs nå for at jeg er med, en bekjent som skal dit så vet ikke hva jeg velger.. Gir beskjed når det skal "seates".. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Er seatmapet laget? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 nei det har ikke blitt laget enda. har hatt damebesøk fra torsdag til seint igår så derfor er det ikke blitt laget Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 update: skal begynne å lage seatmap nå vi er ganske mange iår sist jeg telte så er det over 60 påmeldte så rekka iår blir enormt stor mvh exiztzor Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 update: skal begynne å lage seatmap nå vi er ganske mange iår sist jeg telte så er det over 60 påmeldte så rekka iår blir enormt stor mvh exiztzor 60 STK, herlig Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor mange er det plass til på en rekke da? Det blir vel HW-rekkene ser det ut til. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor mange er det plass til på en rekke da?Det blir vel HW-rekkene ser det ut til. på en hel rekke er det plass til 72 stykk. mens vi bruker to halve så vi sitter nærme hverandre . vis du skjønner . mvh exiztzor Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 update: skal begynne å lage seatmap nå vi er ganske mange iår sist jeg telte så er det over 60 påmeldte så rekka iår blir enormt stor mvh exiztzor Ferdig snart:D? Nr. 50 i køa nå Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 update: skal begynne å lage seatmap nå vi er ganske mange iår sist jeg telte så er det over 60 påmeldte så rekka iår blir enormt stor mvh exiztzor Ferdig snart:D? Nr. 50 i køa nå seatmappet blir ferdig imorgen. mvh exiztzor Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 seatmappet blir ferdig imorgen. mvh exiztzor gleder meg Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Da har jeg biletter:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg