Olum Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Det var trist redsword. Så fram til å møte deg siden du var veldig aktiv i denne tråden. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Noooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! :'( hva skal jeg gjøre på tg nå da null trønder bataljon eyy, vi e 2 trøndera som ska nedover å Lenke til kommentar
redsword Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 når dere er der!! så vil jeg bli oppdatert [email protected] (MSN) Crazy88 (Nettby) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 jeg har en skuffende nyhet.... jeg blir ikke med på TG 08 skal jobbe som vakt i hele påsken. pluss at jeg må jobbe der jeg jobber nå. uff det var trist å høre cato men vi ses sikkert på TG09 Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 når dere er der!! så vil jeg bli oppdatert [email protected] (MSN) Crazy88 (Nettby) du skal bli det tar med webkamera, så du får se live eller noe da Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 gidder noen og sende meg en mail når det kommer info om plaserig og om billett ting? mail: [email protected] takk (= hvis det ikke blir laget en ny tråd da (= mvh. Vetle Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Seat map snart:D? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Seat map snart:D? seatmappet skal jeg prøve å få laget imorgen. blir et enkelt et i paint Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Du fikk PM-en min Exiztzor? Om hvordan jeg og mine kamerater vil sitte på rekka? Det kan hende noen ikke blir med, og noen har ikke billett enda (de står i køen), men da kan du bare fjerne dem fra seatmapet. Si ifra om jeg skal sende deg en ny PM. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 seatmappet skal jeg prøve å få laget imorgen. blir et enkelt et i paint Paint? Kommer ikke på tale, jeg forlanger full 3D tegning i Sketschup! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 seatmappet skal jeg prøve å få laget imorgen. blir et enkelt et i paint Paint? Kommer ikke på tale, jeg forlanger full 3D tegning i Sketschup! Jeg regner med du skjønner det selv om det er i paint Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Du fikk PM-en min Exiztzor? Om hvordan jeg og mine kamerater vil sitte på rekka? Det kan hende noen ikke blir med, og noen har ikke billett enda (de står i køen), men da kan du bare fjerne dem fra seatmapet. Si ifra om jeg skal sende deg en ny PM. send meg gjerne oversikten på nytt du Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 noen som kjører fra trondheim?? skal ha med hylle, så det er ikke sikkert at jeg får ha med den på bussen så om det er noen som kjører fra trondheim og har plass til 2 + hylle (liten hylle, ikke noe svææære saker nei) og utstyr så hadde det vert flott smile.gif vi er med å betaler bensin på vei ned og opp ja takker kontakt via PM sorry off-topic Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 dette kommer kansje litt sent, men alikevel. jeg vil takke alle her som hjalp meg med å forbrede til TG07! de fleste var de som satt på HW reakka, jeg fikk vite det meste om hva jeg brude gjøre osv fra dere, så en stor takk til dere! Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Men nå kunne jeg trengt litt hjelp! Jeg hørte fra en kompis at du måtte skrive under på et skjempa visst du var under 16.jeg har lett på TG forumet, men finner det ikke, Link noen? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 http://www.gathering.org/tg08/files/articl...latelse2008.pdf Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk:D Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Noen spørsmål: 1) Hva er HW we det hardware forumet det er snakk om? 2) kan en enslig førstegangs tg gutt få komme inn om han ikke skal bli med noen andre? 3) ossen folk er det gamere, Downloadere eller proggere eller et herlig samensurium? 4) mussik smak og spill smak? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 1 HW-rekka er en rekke for diskusjon.no folk spesielt HW folk. 2: Ja du kan få bli med vis du ikke skal være med noen andre 3: det er en fin blanding av de folka 4: musiksmaken er også veldig forskjellig som jeg har merket. så en fin blanding der også anbefaler å lese førsteposten også for litt mer info mvh exiztzor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) 1) Hva er HW we det hardware forumet det er snakk om? Som Exiztzor sa, det er rekka for alle på dette forumet. 2) kan en enslig førstegangs tg gutt få komme inn om han ikke skal bli med noen andre? Jepp, selvfølgelig! 3) ossen folk er det gamere, Downloadere eller proggere eller et herlig samensurium? Mange forskjellige folk regner jeg med. Jeg lastet ned veldig mye på TG07, og fikk nesten ikke tid til å spille. Sosialiserte også en del. 4) mussik smak og spill smak? Det er nok all slags musikk, men jeg vil tro utifra hva folk hører mest på her, at det er mye elektronisk (techno, trance, dance osv.), metal og sikkert en del hip hop. Endret 2. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg