kim-roger Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 jeg har meget lyst til å sitte på HW-rekka.. men da har jeg 2 spørsmål.. 1. jeg skal ha med meg et anleg (logitech Z5400) ganske lite i forhold til de som tar med seg virkelige store anleg. men tilbake til saken, blir folket sur vist jeg spiller litt høy musikk en gang i blant?? 2. jeg skal fær med en venn som ikke medlem av dette forumet er det sån at man MÅ være medlem av forumet? 1. neida tror ikke folk blir sure for at du spiller høyt musikk iblandt. 2. du kan godt ha med deg en venn som ikke er medlem av forumet. mvh exiztzor da skal jeg snakke med kompisn min så skal jeg komme med svar, 97% så kommer vi til å sitte på hw rekka Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 skriv opp meg å atni Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Send trådstarter en PM du Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Send trådstarter en PM du har gjort det å Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Går det ann og kjøpe mere den en billett? visst du er først i køa? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Går det ann og kjøpe mere den en billett? visst du er først i køa? går ann å kjøpe opptil 5 billetter Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 jeg får kjøpt så mange jeg vil. for jeg er trønder Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 jeg får kjøpt så mange jeg vil. for jeg er trønder GIMME Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 jeg får kjøpt så mange jeg vil. for jeg er trønder GIMME du får nok billett Ironbeast . selges jo tilbake en god del billetter før TG så Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Ganske mange som trekker seg fra køen om dagen og da:P Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 liker ikke LAN?? haha, særinger ass Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg joiner Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skal ihvertfall sitte der, hadde det gått ann å få med flere folk. Selv om det ikke er medlemmer på forumet? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skal ihvertfall sitte der, hadde det gått ann å få med flere folk. Selv om det ikke er medlemmer på forumet? spørs hvor mange det er det mvh exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 1 nyttårs dag starter jeg med å lage seatmappet. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Vil det si at alle som vil være med på HW må ha meldt seg på før du er ferdig med seatmappet det da? Jeg prøver nemlig å mase på en kamerat, men han er ikke den kjappeste til å bestemme seg. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 ikke akkuratt. du kan melde deg på etter seatmappet er ferdig innen en viss frist som er 1 uke før valget av seater åpner . men helst før og melder man seg på etter seatmappet er ferdig så KAN det bli litt vanskelig å plassere ved siden av kamerater. men skal prøve så godt jeg kan Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Skal melde på Liquid Crystal og to til Lenke til kommentar
redsword Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 jeg har en skuffende nyhet.... jeg blir ikke med på TG 08 skal jobbe som vakt i hele påsken. pluss at jeg må jobbe der jeg jobber nå. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Noooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! :'( hva skal jeg gjøre på tg nå da null trønder bataljon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg