Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel plass til så mangen ein vil nesten? Det er jo ikkje grensa, eller du har jo kor mangen som kan komme på TG totalt da, men eg tvilar at det er så mangen ifra HW som skal på TG.

Ok:) Tenkte jeg kansje ville melde meg på tg for første gang, og trenger en rekke og sitte med:) men er ikke den flinkeste når det gjelder data osv:P menmen^^

Edit: Noen kamerater skulle dit, så da kan det hende jeg heller sitter med dem:)

Endret av BigRazer
Lenke til kommentar
Er vel plass til så mangen ein vil nesten? Det er jo ikkje grensa, eller du har jo kor mangen som kan komme på TG totalt da, men eg tvilar at det er så mangen ifra HW som skal på TG.

ja det er plass til så mange som vil sitte på rekka. maks 72 for da blir vi en hel rekke tilsammen altså to halve:) nå er vi rundt 50 stykk ca det samme som ifjor .

mvh exiztzor

Lenke til kommentar

jeg har meget lyst til å sitte på HW-rekka..

men da har jeg 2 spørsmål..

1. jeg skal ha med meg et anleg (logitech Z5400) ganske lite i forhold til de som tar med seg virkelige store anleg.

men tilbake til saken, blir folket sur vist jeg spiller litt høy musikk en gang i blant??

2. jeg skal fær med en venn som ikke medlem av dette forumet er det sån at man MÅ være medlem av forumet?

Endret av kim-roger
Lenke til kommentar
jeg har meget lyst til å sitte på HW-rekka..

men da har jeg 2 spørsmål..

1. jeg skal ha med meg et anleg (logitech Z5400) ganske lite i forhold til de som tar med seg virkelige store anleg.

men tilbake til saken, blir folket sur vist jeg spiller litt høy musikk en gang i blant??

2. jeg skal fær med en venn som ikke medlem av dette forumet er det sån at man MÅ være medlem av forumet?

1. neida tror ikke folk blir sure for at du spiller høyt musikk iblandt.

2. du kan godt ha med deg en venn som ikke er medlem av forumet.

mvh exiztzor

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...