Exiztzor Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 av spill har jeg nå UT3 , TF2 , Cs 1,6 , cs s , wow bf 2142 og en del andre . nærmer seg snart laging av seatmap for min del Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Plass til to til? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Plass til to til? ja det er plass til mange fler så bare å sende meg PM med navn så skal jeg skrive dere opp. mvh exiztzor Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Mange er det egentlig plass til på HW rekka? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Er vel plass til så mangen ein vil nesten? Det er jo ikkje grensa, eller du har jo kor mangen som kan komme på TG totalt da, men eg tvilar at det er så mangen ifra HW som skal på TG. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Er vel plass til så mangen ein vil nesten? Det er jo ikkje grensa, eller du har jo kor mangen som kan komme på TG totalt da, men eg tvilar at det er så mangen ifra HW som skal på TG. Ok:) Tenkte jeg kansje ville melde meg på tg for første gang, og trenger en rekke og sitte med:) men er ikke den flinkeste når det gjelder data osv:P menmen^^ Edit: Noen kamerater skulle dit, så da kan det hende jeg heller sitter med dem:) Endret 26. desember 2007 av BigRazer Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Er vel plass til så mangen ein vil nesten? Det er jo ikkje grensa, eller du har jo kor mangen som kan komme på TG totalt da, men eg tvilar at det er så mangen ifra HW som skal på TG. ja det er plass til så mange som vil sitte på rekka. maks 72 for da blir vi en hel rekke tilsammen altså to halve:) nå er vi rundt 50 stykk ca det samme som ifjor . mvh exiztzor Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Plasserer vi oss så vi sitter i to rekker med ryggen mot hverandre, eller mot hverandre på samme bord? Jeg for min del vil foreslå det første. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 @ TG 2008 så har jeg herved lagt en lite regel. Jeg (Cato) SKAL hilse på alle som skal sitte på HW-Rekka Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 @ TG 2008 så har jeg herved lagt en lite regel. Jeg (Cato) SKAL hilse på alle som skal sitte på HW-Rekka *hilse på* Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 *Hilser tilbake* Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Plasserer vi oss så vi sitter i to rekker med ryggen mot hverandre, eller mot hverandre på samme bord? Jeg for min del vil foreslå det første. to rekker med ryggen mot hverandre. var slik jeg plasserte ifjor også Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Det er bra at det blir to rekker med ryggen mot hverandre. Blir mye mer intimt og sosialt da. @ Redsword: Selvfølgelig skal vi hilse på hverandre Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 ja det beste er jo to rekker med ryggen til hverandre da slipper man jo å gå rundt bordene for å besøke hverandre Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 update: nå er vi over 50 påmeldte årets rekke blir stor og fin:) seatmap laging skjer nå til helgen. man kan fortsatt melde seg på selv om jeg lager seatmap nå til helgen. deadline for påmelding blir i januar en gang mvh exiztzor Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Nå håper jeg virkelig at vi får tak i billetter:P ble litt seint glemte det vi da vettu:S Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) jeg har meget lyst til å sitte på HW-rekka.. men da har jeg 2 spørsmål.. 1. jeg skal ha med meg et anleg (logitech Z5400) ganske lite i forhold til de som tar med seg virkelige store anleg. men tilbake til saken, blir folket sur vist jeg spiller litt høy musikk en gang i blant?? 2. jeg skal fær med en venn som ikke medlem av dette forumet er det sån at man MÅ være medlem av forumet? Endret 27. desember 2007 av kim-roger Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 jeg har meget lyst til å sitte på HW-rekka.. men da har jeg 2 spørsmål.. 1. jeg skal ha med meg et anleg (logitech Z5400) ganske lite i forhold til de som tar med seg virkelige store anleg. men tilbake til saken, blir folket sur vist jeg spiller litt høy musikk en gang i blant?? 2. jeg skal fær med en venn som ikke medlem av dette forumet er det sån at man MÅ være medlem av forumet? 1. neida tror ikke folk blir sure for at du spiller høyt musikk iblandt. 2. du kan godt ha med deg en venn som ikke er medlem av forumet. mvh exiztzor Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 @ TG 2008 så har jeg herved lagt en lite regel. Jeg (Cato) SKAL hilse på alle som skal sitte på HW-Rekka Jeg akter ikke å nedverdige meg til å kommunisere med slik bunnslam som deg! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 vi hadde det jo koslig på TG 07 da iceman du husker vel det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg