redsword Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Pulverkaffe er jo deilig det ELLER IKKE Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Pulver funker bra det, bare du bruker riktig type - Nescafe Espresso ! Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 hehe Tror nokk det blir en del andre spill også, men akuratt da jeg skrev det inlegget så var det wow Har Generals,bf 1942,bf2,Ghost Reacon 2, Cs 1,6 og CS CZ Lenke til kommentar
redsword Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 men snakke om GH3??? neida... Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 men snakke om GH3??? neida... jeg ønsker meg til Jul Men man kan ikke spille det på Pc ? eller ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 men snakke om GH3??? neida... jeg ønsker meg til Jul Men man kan ikke spille det på Pc ? eller ? Frets on Fire Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 men snakke om GH3??? neida... jeg ønsker meg til Jul Men man kan ikke spille det på Pc ? eller ? Frets on Fire det har jeg hehe Har anskaffet alle sangene fra gh3 tror jeg også. har ikke full liste så vet ikke om jeg har alt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Da har jeg bestilt 2x billetter til meg selv Trenger to plasser, på grunn av ekstremt svært CRT-skjerm, som tar ALT for stor plass Lurer på om jeg skal ta to plasser ved siden av hver andre, eller to ovenfor hver andre da Hva tror dere er best? Endret 19. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Da har jeg bestilt 2x billetter til meg selv Trenger to plasser, på grunn av ekstremt svært CRT-skjerm, som tar ALT for stor plass Lurer på om jeg skal ta to plasser ved siden av hver andre, eller to ovenfor hver andre da Hva tror dere er best? beste er 2 ved siden av hverandre. og jeg kommer til å plassere deg med de to plassene ved siden av hverandre Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Eg må i alle fall sitta med nokon som det er greitt for at eg tar litt ekstra plass Har nemleg eit kabinett som er mykje breiare enn vanleg. Dei som har sett arbeidsloggen min veit kva eg prata om. Til gjengjeld kan dei plassere noko på min resterandes plass og eg lovar å oppføre meg fint å passe på at nokon ikkje kjem og køddar til eller stjel noko så lenge eg er der Skal prøve i alle fall. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Frets on Fire suger i forhold til GH3... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Eg må i alle fall sitta med nokon som det er greitt for at eg tar litt ekstra plass Har nemleg eit kabinett som er mykje breiare enn vanleg. Dei som har sett arbeidsloggen min veit kva eg prata om. Til gjengjeld kan dei plassere noko på min resterandes plass og eg lovar å oppføre meg fint å passe på at nokon ikkje kjem og køddar til eller stjel noko så lenge eg er der Skal prøve i alle fall. Du kunne jo ha suttet ved siden av meg, da jeg tviler på at jeg bruker opp alt av plass når jeg har to ved siden av hver andre Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Var ikkje so domt det. Kan eg heller betala deg noko for leige Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Var ikkje so domt det. Kan eg heller betala deg noko for leige Vi kan godt finne en ordning på det Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har kjøpt bilett for et par uker siden nå. (fått kvitering på mail, så jeg vet at den er betalt.) Får jeg noe i posten som jeg må ha med meg til Hamar, eller er hele "greia" elektronisk? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har kjøpt bilett for et par uker siden nå. (fått kvitering på mail, så jeg vet at den er betalt.) Får jeg noe i posten som jeg må ha med meg til Hamar, eller er hele "greia" elektronisk? Bare hvis du har bestilt PTN-kort, da kommer det i posten. Hvis ikke printer du ut billetten. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 God Jul da folkens!! Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 God Jul da folkens!! Takk i lige måde Take care Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 God jul ja! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Noen som fikk noe fint til jul da? Fikk over 4000 kroner så da blir det ny prossesor og nytt skjermkort på meg før TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg