Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg bestilt 2x billetter til meg selv :D

Trenger to plasser, på grunn av ekstremt svært CRT-skjerm, som tar ALT for stor plass :p

Lurer på om jeg skal ta to plasser ved siden av hver andre, eller to ovenfor hver andre da :hmm:

Hva tror dere er best?

beste er 2 ved siden av hverandre. og jeg kommer til å plassere deg med de to plassene ved siden av hverandre

Lenke til kommentar

Eg må i alle fall sitta med nokon som det er greitt for at eg tar litt ekstra plass :innocent: Har nemleg eit kabinett som er mykje breiare enn vanleg. Dei som har sett arbeidsloggen min veit kva eg prata om. Til gjengjeld kan dei plassere noko på min resterandes plass og eg lovar å oppføre meg fint å passe på at nokon ikkje kjem og køddar til eller stjel noko så lenge eg er der :) Skal prøve i alle fall.

Lenke til kommentar
Eg må i alle fall sitta med nokon som det er greitt for at eg tar litt ekstra plass :innocent: Har nemleg eit kabinett som er mykje breiare enn vanleg. Dei som har sett arbeidsloggen min veit kva eg prata om. Til gjengjeld kan dei plassere noko på min resterandes plass og eg lovar å oppføre meg fint å passe på at nokon ikkje kjem og køddar til eller stjel noko så lenge eg er der :) Skal prøve i alle fall.

Du kunne jo ha suttet ved siden av meg, da jeg tviler på at jeg bruker opp alt av plass når jeg har to ved siden av hver andre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...