Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Har dere noe t-skjorter eller lignende med hw logo på? Hadde vært tøft at hele gjengen kom med hw t-skjorte. "hw-rekka 08" eller noe. Det er ikke helt sikkert at det blir T-skjorte`r iår men skulle sende mail til hardware igjen utpå nyåret. dem skulle prøve så godt dem kunne mvh exiztzor Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) blablabla Har du AOE3, og spiller likevel mest AOE2? Hvorfor? Aoe2 er jo klart best i serien. Sammen med Conquerors Expanison er spillet evig elsk. Det er ikke helt sikkert at det blir T-skjorte`r iår men skulle sende mail til hardware igjen utpå nyåret. dem skulle prøve så godt dem kunne. Ok. Vente å se da. Endret 17. desember 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Ok. Vente å se da. jepp du får vente og se:) dem kunne ikke love 100% Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vetd ere hvordan dere skal ordne banner? Ellers så har jeg papir som kan brukes... Skulle ikke iceman prøve og ta med den banneren som ble brukt i 06? Skal gå dør-til-dør aksjon på Brøttum til jeg finner det igjen, jeg vet at det var fremme når vi arrangerte BrøttumLAN i november, så det skal ikke bli så veldig vanskelig å finne det igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare en ting vi må passe på hvis vi har t-skjorter. Man kan selvfølgelig ikke bruke en t-skjorte i flere dager på TG. Det blir altfor svett og illeluktende. Det blir jo også litt dumt om ingen på HW har på seg t-skjorta si de siste dagene. Derfor bør alle komme med t-skjortene 1. dagen så alle vet hvor vi er og hvem vi er. Om vi skal bruke den flere dager, må vi i så fall ha den på over en annen t-skjorte. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 er helt enig med deg Olum. det var et godt forslag Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Greit nok... men jeg truuuur de fleste skjønner hvem vi er og hvor vi er om vi har et svært banner hengende over rekka vår... men klart, om alle har på seg t-skjorta første dag så ser dem hvor svær og proffesjonell rekka vår er og det er jo bare positivt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, finn det banneret Iceman! Jeg visste jeg skulle tatt vare på det etter 06... Fyfy. Jeg kommer på TG, så jeg blir nok sannsynligvis å se på HW-rekka (og stort sett alle andre steder i hallen). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, finn det banneret Iceman! Jeg visste jeg skulle tatt vare på det etter 06... Fyfy. Jeg kommer på TG, så jeg blir nok sannsynligvis å se på HW-rekka (og stort sett alle andre steder i hallen). Det ble ikke borte etter TG06, det ble borte i løpet av siste natta Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 er det mange på tg som ikke er glad i hw rekka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 er det mange på tg som ikke er glad i hw rekka? Det er nok mange på TG som ikke engang vet om hw.no... Dessuten er det mange som rett og slett skal sitte sammen med venner og lignende. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 er det mange på tg som ikke er glad i hw rekka? Det er nok mange på TG som ikke engang vet om hw.no... Dessuten er det mange som rett og slett skal sitte sammen med venner og lignende. jepp det stemmer det er mange på Tg som ikke veit hva Hw.no er for noe eller aldri har hørt om det. de fleste av de yngre på tg har derimot hørt om catchgamer . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det ble ikke borte etter TG06, det ble borte i løpet av siste natta What? Vært på fylla MED HW-banneret? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg blir gladelig med på AoE 2. Et av mine favorittspill! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg blir gladelig med på AoE 2. Et av mine favorittspill! Avtale! Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Wooooooooooot Tinmar trudde du alerede hadde date ;S Jaha Kos dere. jeg skal Nerde wow beklager:P hihi Lenke til kommentar
redsword Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 wow på TG er lame! betale 800 spenn for å nerde wow? samt at du betaler for å spille det! neineinei... på TG så skal man game alle slags spill mot eller med hverandre. that's the TG spirit!!! PS: å/og regelen er kjedelig.. så jeg skriver å/og så masse jeg vil, hvor jeg vil OK? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Vel, du klarte nå å føle å/og-regelen i innlegget ditt. Regelen er veldig enkel - snakker du om flere ting bruker du og, snakker du om én enkelt ting bruker du å. "Jeg liker å spille WoW." "Jeg liker å spille WoW og CS." Meeen, du skal slippe mer av det fra meg. Er egentlig enig med deg, men det viktigste er at TG skal være gøy. Om man synes det er gøy å sitte døgnet rundt med WoW, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke gjøre det når man er på TG. Personlig ville jeg aldri i verden funnet på å spille WoW eller et liknende spill på TG, men det får nå være opp til hver enkelt å avgjøre hva man vil bruke tiden på. Endret 19. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
redsword Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hehehe. her er jeg lærling i et IT firma, men har ikke lært meg å/og regelen xD hæhæ! jaja. jeg synes at WoW er et *hjemme* spill. Eller så er det et spill du spiller på LAN med venner. merk meg. *venner* ! Jeg kommer til å kjøre i rundt med Earnie2k sin sparkesykkel som i fjor. kjørte rundt og rundt hele tiden!!! Å så skal vi ut selvsagt! for vi har masse vi skal snakke om. Samtalen vi hadde i fjor var så fin at nesten alle gråt når vi reiste fra hverandre. *griin* Menmen... TG08 blir digg! hmm... "hente kaffe så man får gjort noe" Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det eneste grusomme med TG er at jeg må basere meg på pulverkaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg