Olum Skrevet 16. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg skal melde på brukeren Veivisern. Jeg melder han på siden han har glemt passordet sitt. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2007 han er nå meldt på. mvh exiztzor Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Kan vi / skal vi kjøre compo i Call of Duty 4 og Battle for Middle Earth II (med Special Extended Edition mod, spillet er ubrukelig uten!) Sistnevnte er hvert fall kjempe artig med modden installert! Også har vi klassiske spill som: Battlefield 2 Counter Strike: Source Counter Strike 1.6 Warcraft III (mener nå BFMEII med mod er artigere) osv.. Endret 17. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Vi skal / kan ikke kjøre compo i Call of Duty 4 og Battle for Middle Earth II (med Special Extended Edition mod, spillet er ubrukelig uten!) Sistnevnte er hvert fall kjempe artig med modden installert! Også har vi klassiske spill som: Battlefield 2 Counter Strike: Source Counter Strike 1.6 Warcraft III (mener nå BFMEII med mod er artigere) osv.. Hvorfor skal / kan vi ikke kjøre compo i Call of Duty 4 og Battle for Middle Earth II hvis det er så kjempe artige spill? :s Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Vi skal / kan ikke kjøre compo i Call of Duty 4 og Battle for Middle Earth II (med Special Extended Edition mod, spillet er ubrukelig uten!) Sistnevnte er hvert fall kjempe artig med modden installert! Også har vi klassiske spill som: Battlefield 2 Counter Strike: Source Counter Strike 1.6 Warcraft III (mener nå BFMEII med mod er artigere) osv.. Hvorfor skal / kan vi ikke kjøre compo i Call of Duty 4 og Battle for Middle Earth II hvis det er så kjempe artige spill? :s Oi, blei jo totalt feil formulert Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 vi kan godt kjøre compoer i noen av disse spillene. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hei igjen. Nå har jeg oppdatert FAQ`en litt men litt fler spørsmål. vis det er noe dere lurer på så bare send PM til meg. og en liten oppdatering . skal begynne å lage en seatmap i juleferien. og da juleferien begynner så kan dere begynne å sende meg PM med hvem dere vil sitte med . og gjerne PM vis noen mangler på lista over påmeldte. dere kan fortsatt melde dere på det er fortsatt plasser igjen . deadline blir i januar en gang. og til dere som jeg ikke har fått navn fra enda. kan dere være så snill og sende meg navn på PM så blir det lettere for meg når jeg skal seate. mvh exiztzor Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som er med på en runde Age of empires 2 under treffet? Usikker om jeg skal sitte med hw rekka, men anyway. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Da fikk jeg omsider surra meg til å betale for billettene mine. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som er med på en runde Age of empires 2 under treffet? Usikker om jeg skal sitte med hw rekka, men anyway. hw rekka vil gjerne ha deg med vettu. så hyggelig om du blir med:) kansje noen flere på rekka spiller Aoe 2. iceman bra du har betalt nå Da blit det TG 08 på deg også Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 hw rekka vil gjerne ha deg med vettu. så hyggelig om du blir med:) Skal med en god gjeng som ikke er på forumet så blir nok til at vi setter oss en annen plass ja. Men skal ta meg en tur bortom og hilsepå folket. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Vetd ere hvordan dere skal ordne banner? Ellers så har jeg papir som kan brukes... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 hw rekka vil gjerne ha deg med vettu. så hyggelig om du blir med:) Skal med en god gjeng som ikke er på forumet så blir nok til at vi setter oss en annen plass ja. Men skal ta meg en tur bortom og hilsepå folket. det er helt greit. ja bare å ta en tur innom det. Update: vi er nå 47 påmeldte:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Vetd ere hvordan dere skal ordne banner? Ellers så har jeg papir som kan brukes... Skulle ikke iceman prøve og ta med den banneren som ble brukt i 06? Endret 17. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Vetd ere hvordan dere skal ordne banner? Ellers så har jeg papir som kan brukes... Iceman ska ha med seg banner iår. vis han ikke klarer det blir det nok papir som ifjor Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Ok, var ikke der i -06 så vet ikke hvordan banneret er... Så litt halveis ut i -07 i allefall Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Har dere noe t-skjorter eller lignende med hw logo på? Hadde vært tøft at hele gjengen kom med hw t-skjorte. "hw-rekka 08" eller noe. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) kansje noen flere på rekka spiller Aoe 2. Jeg har AoE 3, noen som er med? Har dere noe t-skjorter eller lignende med hw logo på? Hadde vært tøft at hele gjengen kom med hw t-skjorte. "hw-rekka 08" eller noe. Det er planen, håper det blir noe av. Endret 17. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 kansje noen flere på rekka spiller Aoe 2. Jeg har AoE 3, noen som er med? Har dere noe t-skjorter eller lignende med hw logo på? Hadde vært tøft at hele gjengen kom med hw t-skjorte. "hw-rekka 08" eller noe. Det er planen, håper det blir noe av. Aoe3 er minimalt spilt her igården men kan da bli med en runde jeg. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 kansje noen flere på rekka spiller Aoe 2. Jeg har AoE 3, noen som er med? Aoe3 er minimalt spilt her igården men kan da bli med en runde jeg. Har du AOE3, og spiller likevel mest AOE2? Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg