Exiztzor Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, da får vi håpe de klarer å være effektive på det feltet. Hva blir egenandelen på t-skjortene? tg 07 betalte vi ingen ting for dem Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 sorry for at jeg har vært litt AFK i det siste nå har vært en del fyll men vi skal ha en liten Trønder bataljon på HW rekka! vi som er trøndere vil sitte sammen fordi da forstår de hva JEG sier! måtte snakke litt bokmål i år Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 sorry for at jeg har vært litt AFK i det siste nå har vært en del fyll men vi skal ha en liten Trønder bataljon på HW rekka! vi som er trøndere vil sitte sammen fordi da forstår de hva JEG sier! måtte snakke litt bokmål i år Jeg sitter gjerne i Trønder bataljonen det kan også mine kompiser Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 sorry for at jeg har vært litt AFK i det siste nå har vært en del fyll men vi skal ha en liten Trønder bataljon på HW rekka! vi som er trøndere vil sitte sammen fordi da forstår de hva JEG sier! måtte snakke litt bokmål i år Snakke bokmål?! Hvem var det du måtte snakke bokmål med? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Leaf,Exziztor å resten av gjengen ingen skjønner Oppdaling vettu! ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Du snakket ikke bokmål redsword. ingen snakker bokmål. Du snakket nok heller østlandsk. Hvis du skal snakke bokmål, må du snakke nøyaktig som du skriver. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jaja.. bokmål/østlandsk/rart språk! Potet.Potit Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jaja.. bokmål/østlandsk/rart språk! Potet.Potit Pata... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) jaja.. bokmål/østlandsk/rart språk! Potet.Potit Skrives: pottit Jæ måtte bærre rætte dæi da shø ! Endret 15. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hahahahaha! jaja POTTIT! hva skal jeg spille nå? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Pottis seier vi her i solør du skal ikke spille noen flere dialekter nå cato Endret 15. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hahah:P jeg mener hva slags SPILL jeg skal spille Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 hahah:P jeg mener hva slags SPILL jeg skal spille spill wow du så sitter du hele natta oppe eller ta å spill cs i 5 timer Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 WOW SUGER MAKS!!! jeg haaater wow! jeg er sterkt imot wow!!! tror jeg skal spille Guitar Hero 3 eller Anarchy Online jeg Om jeg ikke har sagt det... men WOW SUGER Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 WOW SUGER MAKS!!! jeg haaater wow! jeg er sterkt imot wow!!! tror jeg skal spille Guitar Hero 3 eller Anarchy Online jeg Om jeg ikke har sagt det... men WOW SUGER du spilte da wow på tg ifjor Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ja jeg gjorde det men nå er det heeeeeeeelt slutt savner ikke spillet en gang Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 ja jeg gjorde det men nå er det heeeeeeeelt slutt savner ikke spillet en gang det er bra har selv vudert å slutte men jeg spiller bare av og til. pappa betaler så da er det greit Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 mamma betalte for meg uten at hun visste noe! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 da bør hun sjekke konto oversikten sin som komemr i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg