webstian Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg vil være med! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 exiztzor: var det du som seata ifjort? altså deg jeg møtte på hw rekka når jeg var innom? ja det var jeg som seata for TG 07 ja . og iår Tg 08 skal jeg plassere oss lengre bak Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Blir det oppsett av egne gigabit svitsj osv på HW-rekka i år? Det var noe sånt i 2006, husker ikke helt.. Ettersom jeg ble plassert HELT feil Det var vell Ueland som hadde ansvartet den gang Endret 11. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Blir det oppsett av egne gigabit svitsj osv på HW-rekka i år?Det var noe sånt i 2006. Det var vell Ueland som hadde ansvartet det tror jeg ikke det blir. var ikke det i 2007 i alle fall. mvh Exiztzor Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ønsker å sitte på HW-rekka sammen med Olum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 TinaM bjørnar er nå meldt på. og det går greit at du tar med deg han Det er da for svarte ille nok at Tina dukker opp, men nå skal hun dra med seg venner også? OUTRAGEOUS! ta det med ro^^ jeg skal passe på at han ikke plager deg for mye^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvem er Pål (kompis av Olum)? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvem er Pål (kompis av Olum)? skrev sikkert feil . skal finne ut hvem pål er Lenke til kommentar
iernie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg likte egentlig plasseringen vår i fjor. Ikke for langt bak, men heller ikke for langt fremme. Akkurat passe. TG07 har en tendens til å bli "i fjor", men det er ikke mange dagene før den faktisk blir det Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg likte egentlig plasseringen vår i fjor. Ikke for langt bak, men heller ikke for langt fremme. Akkurat passe. TG07 har en tendens til å bli "i fjor", men det er ikke mange dagene før den faktisk blir det egentlig skulle vi sitte lengre bak ifjor. men så hadde jeg plassert oss der info dasken skulle være . og så ble vi flytta litt hulter til bulter så jeg måtte plassere oss på nytt og da ble det lengre fram en tenkt Endret 12. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hm. Satt noen påmeldingsfrist ennå? Lurer på om jeg ska tvinge meg på Iceman i år, men får se litt hva som skjer først O.o Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hm. Satt noen påmeldingsfrist ennå?Lurer på om jeg ska tvinge meg på Iceman i år, men får se litt hva som skjer først O.o nei har ikke satt noen påmeldingsfrist enda nei. men det blir nok uti januar en gang Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hm. Satt noen påmeldingsfrist ennå?Lurer på om jeg ska tvinge meg på Iceman i år, men får se litt hva som skjer først O.o Da blir du to plasser unna meg, jeg er alt omringet av kvinnfolk fra før av Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ke i alle! Damer på TG?! Kor!!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da blir du to plasser unna meg, jeg er alt omringet av kvinnfolk fra før av Skuffa Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da blir du to plasser unna meg, jeg er alt omringet av kvinnfolk fra før av Skuffa Dakar niten *klappe på hodet og gi en tjuepakning* Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Redsword ? vis du ikke har noen og sitte med så kan vi prøve noe alla Hw Rekka <---- Redsword,Nargon,Pål,Tinmar ? vert hyggelig og møtt en trønder til Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 for Noen dager siden sendte jeg E-post til hardware angående T-skjorter til hw rekka 08 . svaret ble at han kunne ikke love noe 100% enda men han skulle prøve og få det til. skulle sende ny epost utpå nyåret. Mvh Exiztzor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, da får vi håpe de klarer å være effektive på det feltet. Hva blir egenandelen på t-skjortene? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ble litt usikker på om det blir HW-rekka på meg. Fikk melding fra en jeg møtte på TG i fjor om at han muligens skal dit, så jeg får se om jeg sitter med han og hans kompis.. Gir eventuelt beskjed om jeg ikke skal vere med her. (kanskje de kan joine rekka?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg