I.A.G. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Trur alle er på forumet, men vi skal liksom sitte ved siden av hverandre da. Det går fint eller? Det er bra, blir liksom litt meningsløst hvis man er en gjeng på 7-8 stk. som sitter på HW-rekka, hvor bare en av dem har noe som helst med HW å gjøre. Sikkert ikke noe problem å få dere ved siden av hverandre nei. Endret 8. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Trur alle er på forumet, men vi skal liksom sitte ved siden av hverandre da. Det går fint eller? Det er bra, blir liksom litt meningsløst hvis man er en gjeng på 7-8 stk. som sitter på HW-rekka, hvor bare en av dem har noe som helst med HW å gjøre. Sikkert ikke noe problem å få dere ved siden av hverandre nei. hm ja det blir litt meningsløst vis bare en av 8 er medlemmer på hw . da kan man melde på dem og så kan jeg plassere dere like ved rekka. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sett meg på kanskje listen. Skal dit.. men er usikker på rekke for tiden. Og kan jeg foreslå en Frets on Fire compo? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Sett meg på kanskje listen. Skal dit.. men er usikker på rekke for tiden. Og kan jeg foreslå en Frets on Fire compo? du er skrivd opp på kanskje lista . ja du kan godt foreslå en frets on fire compo ja Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kent joiner i år også så skriv han på da Lenke til kommentar
iernie Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 det var PAIN å lage banneret i fjor. takk til Ernie som fikk fikset ark osv JA vi fikk masse rare blikk når vi sto på siden av scena for å lage et banner av "altformasse" A4 ark. Haha.. det var morsomt. Hvis Iceman ikke greier skaffer banner.. så kan jeg godt ta med en ny haug A4-ark xD Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 det var PAIN å lage banneret i fjor. takk til Ernie som fikk fikset ark osv JA vi fikk masse rare blikk når vi sto på siden av scena for å lage et banner av "altformasse" A4 ark. Haha.. det var morsomt. Hvis Iceman ikke greier skaffer banner.. så kan jeg godt ta med en ny haug A4-ark xD Skal printe backup på jobb jeg. Hvor stort vil vi ha det isåfall? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 nå er vi 40 påmeldte til hw rekka:) dette begynner å bli bra:) håper rekka blir like stor som TG07 Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Får billet snart så jeg er med om det fortsatt er plass Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Får billet snart så jeg er med om det fortsatt er plass klart det fortsatt er plass. du er nå skrivd opp mvh Exiztzor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 sksl ha med en kamerat(Bjørnar) også, håper det går greit at han også sitter på rekka =) tror ikke han har bruker her men.... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det virka som om det blir stor rekke i år Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Det virka som om det blir stor rekke i år ja det blir en stor rekke iår. TinaM bjørnar er nå meldt på. og det går greit at du tar med deg han Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 TinaM bjørnar er nå meldt på. og det går greit at du tar med deg han Det er da for svarte ille nok at Tina dukker opp, men nå skal hun dra med seg venner også? OUTRAGEOUS! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 TinaM bjørnar er nå meldt på. og det går greit at du tar med deg han Det er da for svarte ille nok at Tina dukker opp, men nå skal hun dra med seg venner også? OUTRAGEOUS! ja nå skal hun ta med seg en venn også. det går nok bra skal du se Iceman . du har jo med deg dama di så Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da var jeg satt opp For 2år siden forsvant jeg fra HW-rekka og ble plassert en tilfeldig plass, håper ikke det gjentar seg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Da var jeg satt opp For 2år siden forsvant jeg fra HW-rekka og ble plassert en tilfeldig plass, håper ikke det gjentar seg det skal nok ikke skje igjen. mvh Exiztzor Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 exiztzor: var det du som seata ifjort? altså deg jeg møtte på hw rekka når jeg var innom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 exiztzor: var det du som seata ifjort? altså deg jeg møtte på hw rekka når jeg var innom? var han som seata i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg