Gå til innhold

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Trur alle er på forumet, men vi skal liksom sitte ved siden av hverandre da. Det går fint eller?

Det er bra, blir liksom litt meningsløst hvis man er en gjeng på 7-8 stk. som sitter på HW-rekka, hvor bare en av dem har noe som helst med HW å gjøre. :p

Sikkert ikke noe problem å få dere ved siden av hverandre nei. :)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur alle er på forumet, men vi skal liksom sitte ved siden av hverandre da. Det går fint eller?

Det er bra, blir liksom litt meningsløst hvis man er en gjeng på 7-8 stk. som sitter på HW-rekka, hvor bare en av dem har noe som helst med HW å gjøre. :p

Sikkert ikke noe problem å få dere ved siden av hverandre nei. :)

hm ja det blir litt meningsløst vis bare en av 8 er medlemmer på hw . da kan man melde på dem og så kan jeg plassere dere like ved rekka.

Lenke til kommentar
det var PAIN å lage banneret i fjor. takk til Ernie som fikk fikset ark osv :)

JA vi fikk masse rare blikk når vi sto på siden av scena for å lage et banner av "altformasse" A4 ark.

Haha.. det var morsomt. Hvis Iceman ikke greier skaffer banner.. så kan jeg godt ta med en ny haug A4-ark xD

Lenke til kommentar
det var PAIN å lage banneret i fjor. takk til Ernie som fikk fikset ark osv :)

JA vi fikk masse rare blikk når vi sto på siden av scena for å lage et banner av "altformasse" A4 ark.

Haha.. det var morsomt. Hvis Iceman ikke greier skaffer banner.. så kan jeg godt ta med en ny haug A4-ark xD

Skal printe backup på jobb jeg.

Hvor stort vil vi ha det isåfall?

Lenke til kommentar
TinaM bjørnar er nå meldt på. og det går greit at du tar med deg han

Det er da for svarte ille nok at Tina dukker opp, men nå skal hun dra med seg venner også?

OUTRAGEOUS!

ja nå skal hun ta med seg en venn også. det går nok bra skal du se Iceman . du har jo med deg dama di så

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...