aGal Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er lenge til seatingen starter da Hrisebro. Hvordan gjør vi det så jeg kan sitte ved siden av mine kamerater? Regner med det er en selfølge.. Personlig vil jeg gjerne ha en plass midt blandt alle sammen Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er lenge til seatingen starter da Hrisebro. Hvordan gjør vi det så jeg kan sitte ved siden av mine kamerater? du sender meg PM . men ikke enda. jeg sier ifra da jeg begynner med å lage seatmap Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Ok, men jeg kan melde på uberkvaal og en kompis som heter Lars. De er for late til å gidde å skrive her selv. Vi skal også sitte med duligot, Tremolo og _Magnus_. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 hvem som har lyst til å sitte ved siden av meg på TG da? Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 hvem som har lyst til å sitte ved siden av meg på TG da? jeeeeeeeeeeggggggggg!! så sitter vi Deg,meg,pål,martin osv osv Lenke til kommentar
Halfman Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som skal ha med spacesaver, hyller, etc..? Hyller har man. Rosa Hylla <3 samma som de 2 siste åra.. Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg vill gjerne sitte på endend av venne gjengen:P så jeg blir kjent med en ny eller 2 eller mange Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Vi kan ha Pål i midten siden han sikkert er så sjenert Sikkert bare å gå litt rundt for å bli kjent med flere også. Og en annen ting jeg tenkte på. Vi må spille Zatacka over LAN. Det hadde vært drit tøft Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Vi kan ha Pål i midten siden han sikkert er så sjenert Sikkert bare å gå litt rundt for å bli kjent med flere også. Og en annen ting jeg tenkte på. Vi må spille Zatacka over LAN. Det hadde vært drit tøft Yeah hehe tror vi gleder oss litt for mye Tinmar ingen andre som er så utadvent som oss i Denne diskusjonen Haha, Gleder oss Zatacka Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 hvem som har lyst til å sitte ved siden av meg på TG da? du skal sitte ved siden av meg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Er det virkelig mulig å fylle opp 11 sider med så mye spam? Bra for dere jeg ikke er moderator... Men dere kan godt skjerpe dere litt, husk at reglene ikke er like løse her som i OT-kategorien. Jeg vet enda ikke om jeg skal på TG, men hvis jeg skal det med normal billett (ikke presse) er jeg med på rekka. Var med i 06, så det hadde vært gøy å bli med igjen. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 vi har en koslig samtale med folk som har meldt seg på og at tråden er populær. fin tråd for vi som sitter på HW rekka Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har litt lyst å sitte på HW-rekka, men har også noen venner som jeg skal sitte med. Er en gjeng på 7-8 stk. Tviler på at det er plass til alle ved siden av hverandre liksom ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har litt lyst å sitte på HW-rekka, men har også noen venner som jeg skal sitte med.Er en gjeng på 7-8 stk. Tviler på at det er plass til alle ved siden av hverandre liksom ^^ skulle gå greit og sette 7-8 stykk ved siden av hverandre... Selv vet jeg ikke om jeg skal være med på hw-rekka, men det frister noe voldsomt. Men det kommer an på hvor hw-rekka har tenkt og plassere seg, jeg satser på og sette meg langt bak i år... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Er det virkelig mulig å fylle opp 11 sider med så mye spam? Bra for dere jeg ikke er moderator... Men dere kan godt skjerpe dere litt, husk at reglene ikke er like løse her som i OT-kategorien. Jeg synes da denne tråden er et fint sted å bli kjent med de man skal tilbringe halve påsken med, og da er det vel greit med litt småprating. Jeg har litt lyst å sitte på HW-rekka, men har også noen venner som jeg skal sitte med.Er en gjeng på 7-8 stk. Tviler på at det er plass til alle ved siden av hverandre liksom ^^ 7-8 stk. som ikke har noe med HW/forumet å gjøre? Vet ikke om det er så populært å ta med seg så mange utenfra, men det kan vel nesten noen andre svare på... Selv vet jeg ikke om jeg skal være med på hw-rekka, men det frister noe voldsomt. Men det kommer an på hvor hw-rekka har tenkt og plassere seg, jeg satser på og sette meg langt bak i år... Joda, du har å være med. Endret 8. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Joda, du har å være med. Aner jeg et lite snev av tvang her? Jeg får se det an, kommer an på om de andre jeg drar med har lyst til og sitte på denne rekka (alle har brukernavn her på forumet) Eventuelt at jeg seater meg i nærheten av dere. Men det er kun hvis dere havner et stykke bak i skipet... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 For all del, det var ikke meningen å legge en demper på stemningen! Det virker som om dere gleder dere noe skikkelig til TG08, og det er sånn det skal være. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har litt lyst å sitte på HW-rekka, men har også noen venner som jeg skal sitte med.Er en gjeng på 7-8 stk. Tviler på at det er plass til alle ved siden av hverandre liksom ^^ 7-8 stk. som ikke har noe med HW/forumet å gjøre? Vet ikke om det er så populært å ta med seg så mange utenfra, men det kan vel nesten noen andre svare på... Trur alle er på forumet, men vi skal liksom sitte ved siden av hverandre da. Det går fint eller? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har litt lyst å sitte på HW-rekka, men har også noen venner som jeg skal sitte med.Er en gjeng på 7-8 stk. Tviler på at det er plass til alle ved siden av hverandre liksom ^^ 7-8 stk. som ikke har noe med HW/forumet å gjøre? Vet ikke om det er så populært å ta med seg så mange utenfra, men det kan vel nesten noen andre svare på... Trur alle er på forumet, men vi skal liksom sitte ved siden av hverandre da. Det går fint eller? Det går nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg