Tinmar Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Er det CS1.6? I såfall kan jeg gjerne være med. Sikkert bare å plassere meg på det dårligste laget. Har aldri spilt CS aktivt. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Er det CS1.6? I såfall kan jeg gjerne være med. Sikkert bare å plassere meg på det dårligste laget. Har aldri spilt CS aktivt. Er vel begge deler, men jeg mente CS 1.6 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 jeg er über pro i CS da... de som var der i fjor så vel det. ^^ lol! men jeg kommer til å gruse alle på GH3 i år. har trent ALTFOR mye nå i det siste så jeg skal vinne premie å spandere utekveld for HW rekka! (hvis jeg vinner.. så da må dere være positivt innstilt) ^^ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 jeg er über pro i CS da... de som var der i fjor så vel det. ^^ lol! men jeg kommer til å gruse alle på GH3 i år. har trent ALTFOR mye nå i det siste så jeg skal vinne premie å spandere utekveld for HW rekka! (hvis jeg vinner.. så da må dere være positivt innstilt) ^^ Heier på deg ! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er veldig klar for en 6-timers runde RA2 mot noen Jeg kan sikkert være med å spille RA2 (Red Alert 2), men jeg har knapt prøvd det, så noen særlig motstand kan du nok ikke forvente deg Null superweapons, og det er en date Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 OoooooOh Tinmar så du får deg en date også på Tg I'm impressed hehe Enjoy Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Null superweapons, og det er en date Hva mente du nå? At jeg er forpliktet til en date eller at du skal på date? Ble forvirret jeg Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Null superweapons, og det er en date Hva mente du nå? At jeg er forpliktet til en date eller at du skal på date? Ble forvirret jeg At du og han skal på date Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Iceman er en godkar når det gjelder dater Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Godt å vite at Tinmar havner i trygge hender Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Godt å vite at Tinmar havner i trygge hender ja Tinmar havner i trygge hender . Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ja blir vell bra Tenker litt på Spacesaver, må sette oss rundt tengne bordet og finne på noe Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) spacesaver ja da bør du sette deg ned å tegne litt og se litt i de gamle TG trådene på forumet her så finner du masse idèr Endret 5. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ja blir vell bra Tenker litt på Spacesaver, må sette oss rundt tengne bordet og finne på noe tegne ja Tinmar (A) help hehe tegning er ikke akuratt mitt stærkeste side men skal prøve Litt inspirert av Scottys Hylle tg07 men vi får lage noe blanding Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Null superweapons, og det er en date Hva mente du nå? At jeg er forpliktet til en date eller at du skal på date? Ble forvirret jeg Det blir nok skikkelig koselig skal du se, meg, deg og en flaske cola på toppen av tribuna Du har herved forpliktet deg til å bli ettetrykkelig knust i RA2. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 er med jeg, må bare få bestilt billet Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg fått GH3 til å funke, og det er DIGG! Btw, er det noen som har link til der jeg kan kjøpe billetter til TG08? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Da har jeg fått GH3 til å funke, og det er DIGG! Btw, er det noen som har link til der jeg kan kjøpe billetter til TG08? http://partyticket.net/?&got=it Der får du deg bilett ! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Er det på tide å tenke på å plassere folk på riktig plasser snart? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er lenge til seatingen starter da Hrisebro. Hvordan gjør vi det så jeg kan sitte ved siden av mine kamerater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg