Exiztzor Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ja da nærmer det seg The gathering 08 og da tenkte jeg at vi bør kansje lage en HW rekke dette året også som de 2 forige årene . synes vi skal prøve og lage en rekke lengre bak iår. bare å melde seg på i tråden her spm og svar litt lengre ned: påmeldte : Exiztzor (kenneth Bengtsson) IceBre4ker (Ole) Kim21 Hagr (harald Grønvold) bolle_bolle (Tommy Oseth) Redsword (cato) Chr1ster 2Ball(s) Iceman Hanky_ ( Henrik) ZanZir0 ( Anders Gill) Stressis (Gisle Haugen) I.A.G (Ivar) Olum (Ole Magnus Stenhaug Ertvaag) Hrisebro (Håvard) Niklas_Paulsen duligot ( håkon) TinaM Glin (kjæresten til Iceman) aGal (Erik Andre) Tremolo (Joachim) Half-man (Vetle skrede laane) Ericandre (Eric andre Løvmo) _Magnus_ (Magnus) Alizee ( Ola Chai Gjølberg) Tinmar (Martin Husbyn) Gøran B Skår aka Nargon Pål Esten Wigtil ( venn til Nargon) IronMartin (Martin Grønvold) Tripisis (Kristoffer Wilsgaard) BigPing (Bo Christer Becker) RQyksopp (Adrian Eyser) Henning929 (Henning Heigård) The_Lozer (Aleksander Moholt) galskapen (William Andreassen) uberkvaal (Guttorm Kvaal) Ernie2k (kanskje) Kent Christian Lie (kompis av meg Exiztzor) Embrace (Kevin Sørebø) Bjørnar ( venn av TinaM) RamGuy (Thomas Andre Teige) Webstian (stian) Veivisern (Lars Holden Nicolaysen) Innos (Anwar Ajmi) norvegia (Joakim Tholo) Endre Austad ( venn av Innos og norvegia) Eivind Nyhus aka Nyhus Ida Poortman aka bazukh Torgeir Gilberg Bjørn-Terje Mikalsen Alexander Åsen kim-roger = kim roger larssen atni = Emile Berg TommyTii ( Tommy Tolfsen) Liquid Crystal = Tormod Eggen Mats Paulsen Renate Sommersta Magnus Hauge Bakke (Bakke) Erling Kolbjørn Wathne (ekwathne) Daniel Strand (Dstrand) Vegard Barmen Roger Torkelsen Half-man (Vetle skrede laane) Ericandre (Eric andre Løvmo) Mathias Moberg (Yaricks) Joakim Moe (mooE) PS. fint om folk kunne skrive navnet sitt på PM til meg så je får lagt det til . så når seatinga starter at jeg veit hvem som er hvem. eller at folk bruker hw nicket sitt som nick på partyticket. Spørsmål og Svar spørsmål: Hva er HW-Rekka? Svar: Hw rekka er en gyllen mulighet til å møte andre forumbrukere og sitte sammen med de under the gathering 08. HW rekka er en rekke som vi har satt sammen på frivillig basis . spørsmål: når var den første HW rekka? svar. den var nok for første gang under The Gathering 06 Spørsmål: Hvordan melder jeg meg på HW rekka? Svar: du melder deg på HW-rekka ved å skrive at du er med i her i tråden. og sender navnet ditt på PM til meg Exiztzor Spørsmål: Hvordan fungerer dette med Hw-rekka ? ( for de som skal på Tg første året) Svar : Først melder du deg på her i tråden som nevnt Over^^ . Og litt senere så skal du velge Seater for din billett/ de billettene du har ansvaret for som skal sitte på rekka. så plasserer jeg (exiztzor) dere der vi skal sitte og med de du skal sitte ved siden av . etter det er gjort kan du sjekke din plass på PTN . når du kommer på TG finner du din plass og da sitter du på rekka. Spørsmål: Når kommer valget for seater? Svar: valget for seater kommer senere utpå nyåret en gang . Spørsmål: Hvordan velger jeg deg som seater? og hva er seater? Svar: info om det kommer senere som en ny post i denne tråden. seater er den som plasserer . flere spørsmål og svar blir lagt til denne første posten etterhvert som folk kommer med spørsmål Compo forslag Guitar Hero 3 compo (Redsword) Stepmania compo (niklas_paulsen) Frets On Fire compo (ernie2k) CoD 4 compo WC 3 compo og kansje en spillserver i en av cs spilla? mvh exiztzor Endret 8. januar 2008 av Exiztzor Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 må vel sitte der i år også Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 er med på denne her Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Skriv på meg og bolle_bolle også Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 dere er lagt til på lista. ps fint om dere kunne skrive fornavnet deres på PM til meg så når jeg skal seate at jeg veit hvem som er hvem på partyticket mvh exiztzor. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 HW rekka uten meg er ikke en HW rekke.... Lenke til kommentar
Toad Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Sign me up Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 HW rekka uten meg er ikke en HW rekke.... så sant så sant . hw rekke uten deg blir ikke tradisjon Sign me up du er skrivd opp nå Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 tihi *du har skjermen, så dama, så puppene* Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 tihi *du har skjermen, så dama, så puppene* du blir med å hjelpe til med hw rekka? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 jejejeje! like last time Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) nesten garantert at jeg er med... må bare være HELT sikker på at jeg blir "frakta" dit..(skal reise helt fra bergen) Endret 28. november 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 jejejeje! like last time good. kommer til å bli bra i år også Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 men vi må ha banner denne gangen! bare tull sist gang Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) men vi må ha banner denne gangen! bare tull sist gang ja vi må ha banner iår Endret 28. november 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 det var PAIN å lage banneret i fjor. takk til Ernie som fikk fikset ark osv JA vi fikk masse rare blikk når vi sto på siden av scena for å lage et banner av "altformasse" A4 ark. Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 det var PAIN å lage banneret i fjor. takk til Ernie som fikk fikset ark osv JA vi fikk masse rare blikk når vi sto på siden av scena for å lage et banner av "altformasse" A4 ark. hehe ^^ Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 ja je skjønner at det ble mange rare blikk når dere laget banneret Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 i år så skal jeg stille med promp på boks å kløpulver for det var MANGE som sprang rundt og snakket om oss. pluss at de ropte *HW-Rekka suger* SÅ DET! Lenke til kommentar
IceBre4ker Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 i år så skal jeg stille med promp på boks å kløpulver for det var MANGE som sprang rundt og snakket om oss. pluss at de ropte *HW-Rekka suger* SÅ DET! ikke glem "naked ass assault" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg