Nostalgisk Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 -Apparat -Ellen Allien -Moderat -Modeselektor Jeg kan ikke huske å ha observert dem på listen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg vet ikke om Binärpilot har blitt nevnt før, men han lager musikk som absolutt burde sjekkes ut. Han spiller i Oslo i morgen, det blir garantert jævlig morro! http://www.facebook.com/event.php?eid=243066197427&index=1 Lenke til kommentar
tomkrist Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Backstage: backstage av Tom Kristoffersen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ser det anbefales elektronisk musikk, vel, jeg har litt og dele jeg også, selv om jeg ser mye av det er delt allerede Armand Van Helden Basement Jaxx Benny Benassi Boys Noize Caspa & Rusko Daft Punk Digitalism Faithless Fatboy Slim MSTRKRFT Mt Eden Ralph Myerz and The Jack Herren Band Röyksopp Slagsmålsklubben The Prodigy Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Noen som har peil på norsk elektronika? Leter etter en sang jeg hørte, men ingen anning hvem det kan være. Det var ei jente som sang hvertfalt,men nei det var ikke royksopp hvertfalt Endret 1. mars 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Apropos Slagsmålsklubben: De spiller på Rockefeller på onsdag Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Oh, fett. Så dem sist de spilte der og det var en jævelig kul konsert. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bra norsk electronic: 120 Days Datarock Kim Hiortøy Ralph Myerz Röyksopp Shadow Of The Beat Ugress Xploding Plastix @Hanihagen Du kan jo prøve å få hjelp til å finne låta di her. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som kan anbefale meg noe i samme gate som Felix Cartal? http://www.youtube.com/watch?v=2Ujm36SzrUI Lenke til kommentar
voident Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men Bonobo har ganske mye bra (sjekk Spotify-link). I tillegg har Lusine gitt ut veldig mye bra saker opp gjennom årene. For de som liker litt roligere greier kan man sjekke ut Murcof. Og hvis man skulle være interessert i noe mer rettet mot techno, skrik ut, så skal jeg komme med tips i den retningen og (kan begynne med å sjekke ut innlegget mitt i house-tråden (her). Andre artister: - Solvent - Kiln - Move D - Anders Ilar - Peter Benisch (ikke på Spotify) - Hakan Lidbo Og generelt plateselskap som f.eks Shitkatapult og Ghostly International. Endret 26. juli 2010 av villalobos Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har en electroliste på Spotify hvis noen vil ha: http://open.spotify.com/user/maximilian123/playlist/5gk7CQ387HD0r1bxNRynZy Lenke til kommentar
voident Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 De nye albumene til Emancipator og Bonobo er tilgjengelig på Spotify nå; burde sjekkes ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå