TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Synes Torske er en funky fyr, jeg =) Må i slengen nevne Skatebård og Frost, også. Norsk skal det værra, vettu Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Du har meget bra smak "TheMartine", det må jeg si. Slenger med litt god gammel norsk elekronika som fks. Acid Queen med Bing EP (Groth fra Apop og Appliepie), H20 med Dreamseller, de gamle XS To the Ravezone-skivene osv. Mye å ta av. Endret 18. mars 2009 av TurboTormod Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ai ai, det der var nyheter for meg, TurboTormod. Den norske elektronikaen er i en klasse for seg selv, synes nå jeg =) Så må jeg jo nevne Casiokids, også! Jøje meg, jeg elsker jo dem! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Edit: Kan jo flytte oss litt ut av Bergen også, og legge til Mental Overdrive fra Tromsø, og svenske Juvelen. Endret 18. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hva med Beneva vs. Clark Nova? Duo fra Oslo. Kan vel ikke kalles electronica men de opererer i et vidt spekter av forskjellige sjangere inn i en stor haug. Men det er IDM eller electronic, i tillegg meget ekspremintelt! Fant bare 2 vidoer på youtube men kan vel poste den ene, finnes bedre låter! Endret 19. mars 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 kan ein nevne hardstyle og? donkey rollers! silver bullet er ganske fet, men favoritten min er Voice of consience! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Veldig stor fan av Boards of Canada. Ble av den grunn akkurat anbefalt Dj Krush av en venn som har peil på musikk. SIkkert noe andre kan titte på også. Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Disse tre sangene må bare sjekkes ut. Ja, alle er trance, men ikke forhåndsdøm før du har hørt på dem (hvis du velger å høre på dem, da). Det er minimalt med bråk, slik trance ofte er kjent for. BT bør alle sjekke ut! Embracing The Sunshine - BT (1996) - Trance Se filmen hos Youtube Hammer - Deep Blue Ocean Photon Project - Enlightenment <-- Synd ingen har lastet opp hele denne sangen før, fullversjonen varer i 11:48. Se filmen hos Youtube Og her er nok noe mer sånn musikk trådstarter kanskje siktet til (Röyksopp digger jeg ): Röyksopp - In Space Röyksopp - Dead To The World Se filmen hos Youtube Röyksopp - What Else Is There Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Mix) Se filmen hos Youtube Guy Gerber - Stoppage Time <-- Denne er kanskje for repeterende og kjedelig for noen, men... Se filmen hos Youtube Edit: Jeg har ikke giddet å lese gjennom hele førsteposten, jeg har bare lest kjapt gjennom artistene som stod oppført i lista, så det kan hende at ikke noe av det jeg postet faller i smak... Alliha: Den hardstyle sangen var kjedelig. Goliath Tour 2004, på CD 2, mixet av Lady Tom, har masse bra. CD 1 er trance, mixet av DJ Snowman... Endret 21. mars 2009 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 kan ein nevne hardstyle og? donkey rollers! silver bullet er ganske fet, men favoritten min er Voice of consience! Se filmen hos Youtube Den drittet må fjernes fra denne elektronika-tråden. Samme gjelder vel trance? Bra stuff: Yuksek - ny cd Futurecop! The Golden Filter <3 Cécile M83 (?) Tesla Boy La Roux sjekk ut valeriecherie.blogspot.com for litt mer 80-talls inspirert electro. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei hei, der var det mye fresht, Barbie og Ken. Nice! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Siden jeg kjeder meg: Ikke hennes egen sang, men det er den feteste med henne på youtube. Deilig Merkelig live<3 Classic Classic Se filmen hos Youtube Chill <3 Dama fra The Knife Kunne ikke dy meg, helt ny Justice remix av U2 Se filmen hos Youtube Endret 5. april 2009 av Barbie og Ken Lenke til kommentar
fgr Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lager denne tråden siden den ikke ser ut til å eksistere fra før! Starter med noen låt-tips: SUBGUD, norske folk som fantes side ved side om seigmen. http://open.spotify.com/track/5x3AqGuYs9fQvcDE0Q0iU0 http://open.spotify.com/track/54gIQsD8saBRZ0lM6wGU7d Fischerspooner (Electropop) http://open.spotify.com/track/56BzHXxaSE0DFwQUSM3tEl Kaskade fant ikke låta jeg var på jakt etter på spotify.. youtubern. Fulgt av noen selvfølgeligheter: AIR http://open.spotify.com/track/4m8ttWM8IKXyhpv89E867J Boards of Canada http://open.spotify.com/track/79MSjT2e21XFbkFRewe8YL Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Om man kan kalle nyere Ulver for elektronika er dette helt kanon! Endret 23. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Noen som kan anbefale meg noe litt mer "intens" elektronika lignende Kap Bambino, HeartsRevolution etc? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Her er noen av mine favorittalbum innen "elektronica" Emancipator - Soon It Will Be Cold Enough <- fantastisk album Slouch - Viva Opgave - Writing The Silver The Flashbulb - Soundtrack to a Vacant Life BT - This Binary Universe Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mine innlegg, woo Chicane er litt kool, og chillax :'))) Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som kan anbefale meg noe litt mer "intens" elektronika lignende Kap Bambino, HeartsRevolution etc? Crystal Castles? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ja, i den stilen der. Har allerede hørt på Crystal Castles en god stund. Men takk for anbefaling uansett Endret 3. november 2009 av Vowels Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jon Hopkins - Insides Meget funky låt av Jon Hopkins. Folk som ikkje har hørt den før bør gjere det A.S.A.P! Forresten, vanvittig gode tips folk her kjem med imponert og ikkje minst stolt over dokke! Endret 4. november 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hei godtfolk. Som topic sier ganske klart trenger jeg mer elektronika. Denne sjangeren er ganske ny for meg så jeg har ikke dykket så dypt i den enda. Band jeg hører på nå: Justice (cross/ the univerce) Infected Mushroom (Vicious Dilicious/ IM the supervicor) MGTM (Oracular Spectacular) Daft Punk (alive) Röyksopp (Junior) Og noe pendulum. So, noen som har no tips til band jeg kan prøve? Gjør ikke noe om det er "sært", prøver det meste så filtrerer jeg ut det jeg ikke liker Endret 16. november 2009 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ta en titt i Elektronika tråden! Mange godsaker. Endret 16. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå