theoriginalAidskake Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ladytron Le Tigre Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har blitt nevnt før, men Kraftwerk slår vel aldri feil Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det mest av Aphex Twin burde passe beskrivelsen "rocka elektronika", men også "til tider ekstremt syk elektronika".Ellers er jo Overseer - Supermoves en klassiker. Aphex Twins lager vel en god del Glitch? o.O Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kom på Pitchshifter, tidlig ute kanskje en av de første med sinte techeno-beats og illsint gitar! Og absolutt fengende! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vet ikke om det er allerede nevnt men vil gjerne anbefale Air, enda et nydelig fransk elektro band. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Klaxons Hovedsjangeren til klaxons er vel ikke electronica, men bandet er utrolig bra for det. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bra oppdatering av førstepost, Jooakim! Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 65daysofstatic (Last.fm) I mine ører, skikkelig god og fengende elektronika/post-rock. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 65daysofstatic (Last.fm) I mine ører, skikkelig god og fengende elektronika/post-rock. Høres ut som noe for meg - skal ta en "titt" på de senere. La de til listen - som forøvrig er gruppe nummer hundre på listen. Alle nye grupper som blir anbefalt vil bli lagt til uten notis. :-) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Så genial video og skikkelig bra sanger. Yelle - A Cause des garcons (Tepr Mix) Chromeo - Fancy Footwork Boys Noize - Oh! Para One - Dudun-dun (MSTRKFT Remix) Endret 16. januar 2008 av St.Matias Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 DA kan vi vel også legge til svenske slagsmålsklubben, dritbra greier. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Se filmen hos Youtube Link virker ikke Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå burde det fungere Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 DA kan vi vel også legge til svenske slagsmålsklubben, dritbra greier. Og Rymdkraft! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Her var det jammen meg mye bra. Ga meg skikkelig mersmak og toleranse ovenfor elektronika, takket være tråden her. Fint at du også la opp liste over artister i førsteposten . Og forresten: ... noe à la tråden om trash metal. Nevner det før noen hårsåre får ferten av det . Endret 17. januar 2008 av Seian Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Burial tror jeg kan kalles elektronika. Kanskje mer dub men.. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 LCD Soundsystem New Young Pony Club Gui Boratto Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Future Sound Of London - FSOL Chicken Lips (knall bra) Radioactive Man Tiga Ellers er www.discogs.com et utrolig bra sted å finne god musikk også. Søk på ett album/compilation/artist også kan du klikke deg vidre gjennom labels-produsenter-artister etc. for å finne noe i samme stil eller av artister som har jobbet sammen på forskjellige prosjekter osv. Priceless side for elektronica elskere Kan forresten kjøpe og selge der og se mange av platesamlingene til kjente DJ'er og artister der. Endret 19. januar 2008 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå