TOO TRILL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) okei, here we go: Justice Daft Punk Kavinsky SebastiAn Soulwax Boys Noize Digitalism DJ Medhi MSTRKRFT på nrk.no/p3tv skal konserten til justice på øya ligge Endret 29. november 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Future Sound Of London Massive Attack Endret 29. november 2007 av Undertow Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) (electropop)-Goldfrap (electropop) -Koop (Trip-hop) en slags bladning av jazz og electronica litt rolig kanskje Endret 29. november 2007 av Akidon Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg elsker denne litt. edit: den versjonen var litt crap, men finn en du liker. Det er ulempen med elektronisk, det slippes ørt-og-førti versjoner av samme låta.. Endret 29. november 2007 av JLa Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva går Jean Michel Jarre under? (bortsett fra 80/90tall ) Han går under stormannsgalskap... Seriøst, han går vel under flere sjangere. Alt fra klassisk via elektronisk og synth pop over til ren, skjær techno. Men mye av det han lager kan sikkert kalles elektronika. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 edit: den versjonen var litt crap, men finn en du liker. Det er ulempen med elektronisk, det slippes ørt-og-førti versjoner av samme låta.. Det der var kun et lite utdrag av original mixen. Syns uansett det ikke er noe gærent med remixer. Liker du ikke originalen, finner du kanskje noen remixer som har blåst nytt liv inn i orginallåta. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ralph Myerz & the Jack Herren BandRJD2 The Avalanches Daft Punk Kraftwerk Ulver De der støtter jeg i alle fall. Kan være fine ting å ta med seg innen sjangeren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kan anbefale Ralph Myerz, Thievery Corporation og Telefon Tel Aviv. http://www.myspace.com/telefontelaviv Liker Sound in a dark room og I Lied godt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ugress Simian Mobile Disco Justice Digitalism The Knife Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Chemical Brothers,The Crystal Method og Røyksopp kansje? Endret 30. november 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen av Minimal Electronica artistene jeg hører på nå for tiden : Activator Agoria Alter Ego Micro Drumcomplex Ricardo Villalobos Vitalic Sven Wittekind Ost And Kjex Mye vinyl og remix Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nye manses! http://www.myspace.com/manes TripHop/Metall/alternativ Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 okei, here we go: Justice Daft Punk Kavinsky SebastiAn Soulwax Boys Noize Digitalism DJ Medhi MSTRKRFT på nrk.no/p3tv skal konserten til justice på øya ligge Du glemte Teenage Bad Girl og datA der Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 okei, here we go: Justice Daft Punk Kavinsky SebastiAn Soulwax Boys Noize Digitalism DJ Medhi MSTRKRFT på nrk.no/p3tv skal konserten til justice på øya ligge Du glemte Teenage Bad Girl og datA der HAr ikke hørt om dem, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Death in Vegas kan du sjekke ut. Lenke til kommentar
andreas Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Biosphere (Geir Jenssen) Boards of Canada Meget behagelig electronica, perfekt på sløve høst og vinterdager! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Boards of Canada Hvordan kunne jeg glemme å anbefale dem! Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Infected Mushroom om man tillater psy-trance eller hva de er kategorisert under som elektronika. En del av sporene deres har ihvertfall noe mer rocka innflytelse med gitar riff o.l. http://www.youtube.com/watch?v=IwadkFL0suc (ignorer videobiten..) og . Ikke akkurat chill musikk som jeg foretrekker dette men litt Infected er morro innomellom. Stemmer i Death in Vegas ja. Ellers slapper jeg helst av med Tosca, Peace Orchestra, Sounds From The Ground, Beanfield o.l. Endret 20. desember 2007 av Flippo Lenke til kommentar
Alieu2 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) UgressSimian Mobile Disco Justice Digitalism The Knife jøss! det må jeg si.. 4 av mine abolutte favoritter! THE KNIFE! hør på lurifaksen hvis du skal høre på elektronisk musikk! kan legge til et par som ikke er nevnt Chromatiscs Roisin Murphy Datarock!! Monomen Radiohead Ladytron Gabriel & Dresden Lindstrøm Uffie Roisin Murphy - Overpowered Aphex Twin - Window Licker 120 Days - So this is suicide Simian Mobile Disco - It's The Beat Endret 20. desember 2007 av Alieu2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå