Fonzie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hvor høyt kan jeg klokke 3dkorte mitt..? kan noen gi meg litt veiledning! det er ikke Golden sample! -Fonzie- Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvis du søker i forumet litt, vil du se at du kan klokke helt til bildet fryser eller det kommer rare ting på skjermen. da må du klokke ned. nesten ingen fare forbindet med klokking av skjermkort så det er bare å klokke til det blir dårlige bilderfrysing. Lenke til kommentar
Fonzie Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 ja men det funker ikke for de når jeg kjører høy grafikk så henger det seg! Jeg lurer på om noen andre har det kortet og hvor høyt vedkommende kjører! :roll Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg har klart 330/770 på det kortet. chillern det.... :smile: prøv deg fram.... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 overklokking består stort sett av å prøve seg fram ja.. kræsjer det klokker man ned, blir det for varmt klokker man ned, hvis ikke klokker man OPP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå