Gå til innhold

ny skjerm, er denne grei for prisen?, andre forslag?

Anbefalte innlegg

Hei

tiden er kommet for å bytte ut den kvite kassen forann meg. må ha ein ny skjerm, og har ingen peiling på skjerm, men syntes den virka veldig grei for prisen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322224

vil helst ikkje betale meir enn 2000kr for skjerm, og vil helst bare bestille den akkurat no. så satser på rask respons her.

takk =)

EDIT: er det noken ulemper med skjermen fortell, og regner med at den passer til hvilket som helst skjermkort. har 7900gt no snart 8800 satser eg på.... (xfx)

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir uklar (Dette siden det er WIDESCREEN) -Jeg hadde store problemer med å lese tekst i windows XP pro corp. Teksten blir på en måte strekt ut siden det er widescreen, til og med på widescreen oppløsning.

forteller ein på produkt-komentarene. Er ikkje interessert i eit sånt problem, særleg fordi eg har vore skeptisk til widescreen lenge, men må vel nesten kjøpe wide, når eg først skal kjøpe ein ny skjerm?

Endret av xersess
Lenke til kommentar

takker. eg har meire enn nokk penger til å betale 2,5k for Samsung 226BW, så lenge eg får meir for pengene enn om eg bruker 1,6k på den andre.

ka fordeler får eg av å kjøpe Samsung 226BW? vil eg merke noko forskjel på 2ms og 4ms? :)

Endret av xersess
Lenke til kommentar
takker. eg har meire enn nokk penger til å betale 2,5k for Samsung 226BW, så lenge eg får meir for pengene enn om eg bruker 1,6k på den andre.

ka fordeler får eg av å kjøpe Samsung 226BW? vil eg merke noko forskjel på 2ms og 4ms? :)

Vel, merk at jeg ikke er en ekspert på LCD-skjermer og slikt. Jeg har to stk 226BW hjemme, og sitter på 2 x 245B (24") på jobb. Jeg synes 24'erne blir litt vel "intense" i lengden. Ved lengre økter får jeg ondt i øynene, akkurat som om jeg blir "strålet". (høres litt sykt ut) :)

2ms vs 4ms tror jeg er litt 'scam' ettersom noen måler responstid fra svart til hvitt, mens andre fra grått til grått. Tror HW.no har en test av 226bw, av egen erfaring kan jeg si at jeg synes den funker brillefint til spill (merker ingen etterslep i FPS spill), den er god til film og den ser pen ut. Kanskje litt lite med 1650 i bredden, men hvis alternativet er ondt i øynene er jeg happy.

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

har selv 226bw og kan anbefale den på det varmeste. God til spilling og film. Ingen svakheter bortsett fra det lokket som skal dekke over kablene(designmessig) ikke sitter helt. (på baksiden) - og det gjør jo ingenting.

Konge skjerm til fantastisk pris!

Umulig å merke etterslep i spilling. (og jeg er kresen)

Svart ER svart. - viss du skjønner hva jeg mener. Er irriterende når man ser på film og de går gjennom et kullsvart rom, men på skjermen din går de plutselig gjennom et grått et... Det slipper du med denne skjermen.

Kan anbefales for alle som vil ha en GOD skjerm uten å måtte betale for mye. Finner egentlig ingen grunn til å ikke kjøpe skjermen... med mindre du vil ha ekstreme oppløsninger - men da må du også opp i pris..

Endret av nils_wie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...