bglio Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvorfor kan jeg ikke flytte store filer (.img filer på rundt 4.5 GB) mellom harddisker!? På en annen måte: hvordan kan jeg gjøre det? Får beskjed om at det ikke er nok, plass, men det er det i massevis Endret 27. november 2007 av bglio Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 En typisk grunn til dette er at filsystemet på disken du skal kopiere til er i FAT32. Da støttes max 4GB filer. Lenke til kommentar
bglio Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 En typisk grunn til dette er at filsystemet på disken du skal kopiere til er i FAT32. Da støttes max 4GB filer. Dette er den eneste grunnen, sikker? Da er det NTFS på alle sammen neste gang takker og bukker Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er som regel på grunn av at disken din hat fat32 på diskane dine men du kan konventer dei til NTFS då skal det fungere fint Her er ein guide http://www.aumha.org/win5/a/ntfscvt.php Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) En typisk grunn til dette er at filsystemet på disken du skal kopiere til er i FAT32. Da støttes max 4GB filer. Dette er den eneste grunnen, sikker? Da er det NTFS på alle sammen neste gang takker og bukker Jeg kan bekrefte dette. FAT32 støtter kun maks 4GB, så det er i ferd med å bli faset ut. Det er ikke mange grunner til å bruke FAT32 framfor NTFS ved mindre du vil at disken skal være lesbar for alle ikke-windows operativsystemer. Konvertering fra FAT32 i windowsXP/2000 eller nyere er smertefritt og du taper ikke data. Konvertering andre veien er værre, og medfører at du formatere og tape data. -Stigma Endret 27. november 2007 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå