omaren Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Heisann. Jeg har fått meg en ny pc, og satte den opp i dag. La inn xp og alt gikk smertefritt. Men det har oppstått ett problem.. Jeg har kjøpt en 500 GB harddisk, men det står at det bare 70 gb. Det er en Samsung Spinpoint T166 SATA2 16 MB 7200RPM. Hovedkort er MSI K9AGM2. Da jeg formaterte så lagde jeg en ekstra partisjon, som jeg la inn 70 gb på. Greit nok, jeg fikk den partisjonen til å funke. Men hvor i all verden er resten av GBene? Forresten, jeg har : Høyreklikka på min datamaskin - trykket "Behandle" - og gått inn på "diskbehandling" Men finner da bare 70 GB partisjonen. hjaeaelp! :| Takker for svar. Endret 27. november 2007 av Skagen Gjorde emnetittel mer beskrivende. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Altså, du skulle ha formatert den resterende biten av HD'n også Derfor får du ikke opp mere Du kan evt formatere å legge inn os på nytt, men jeg tror det skal gå ann på andre måter(men det overlater jeg til noen andre å spekulere på ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Flyttes til Lagringsmedier. PS. Jeg endret emnetittelen slik at den ble mer beskrivende. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Høyreklikk på 'Min Datamaskin' , velg behandle, velg diskbehandling. Er det en del på disken din som er utildelt ? ? isåfall kan du bare høyreklikke å velg ny partisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå