ilex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Richard Strauss - Also Sprach Zarathustra Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er ikke den en litt vag ripoff av den derre grisekjente Carmina Burana-passasjen av Carl Orff? champions league-låta er en versjon av en hymne av GF Händel fra 1727.... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ha ha, ja der kan man se. De ligner jo litt da, men takk for opplysningen, man lærer noe nytt hver dag. Legg merke til at jeg spurte om det var en ripoff, jeg påstod det aldri Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Requiem for a dream remix Den synes jeg er en god kandidat. her kan du høre den: http://youtube.com/watch?v=DnzucOsYz4k Bare blås i selve videoen , tenk på musikken Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Rhapsody - Wizard's Last Rhymes Basert på Dworak sin kjente "New World Symphony". Majestetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå