Jo Are Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei jeg går nå 1 året idrettsfag, og angrer noe felt på at jeg ikke valgte allmen. Jeg lurer da på om det er mulig for meg og søke allmen 2. året etter dette året? Hvis ja er det da ulig for meg å slippe idretts fagene ut året, siden jeg ikke har noe bruk for dem til neste år? Takker for svar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du vil ikke da få mangel på timer? Uansett, planlegger du dette, og lurer på om det er mulig lønner det seg å ta en tur til rådgiver på skolen. Han/Hun kan gi best svar på dette Lenke til kommentar
smylve Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 det var fullt mulig med den gamle skolereformen, regner med det ikke har forandret seg mye. før var det bare slik at du måtte ta økonomi som privatist rådgiver på skolen vet dette, og kan i beste fall få ordnet dette allerede over nyttår Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis du tar de fagene allmennfag har, som du ikke har, som privatist til våren, så ordner nok det seg... Da kan du sikkert slippe noe av idretten og ja... Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dersom du har ALLE fagene på idrett som du har på allmenne fag er det ikke noe problem å bytte til høsten. Dersom du ikke har alle fagene må du eventuellt ta de som privatist på fritida (fritimer etc), og eventuellt ta eksamen i dette/disse faga. Det er i vertfall sånn det fungerer her, men ta kontakt med rådgiver på skolen. Får garantert svar der Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er i orden så lenge byttet er i orden for begge skolene og forutsatt at du tar opp geografi og samfunnsfag. Det var i alle fall det jeg ble fortalt av Utdanningsdirektoratet da jeg byttet linje i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå